2013. május 26., vasárnap

Kap-nap.

Itt van hát a kövi rész emberek:)Nem mondom,hogy tökéletesen meg vagyok vele elégedve,de több mint a semmi.Tartalmilag ne várjatok nagy csodát mert eléggé unalmas lett!
ui:+5 komi és kövi.



47.fejezet
*Roxanne szemszöge*
Mint akik egy éve nem aludtak,kb úgy fetrengtünk a TV előtt.Én kitartóan próbáltam rávenni Nathant a szemöldökszedésre persze sikertelenül.Siva és Nareesha egymás körmét reszelgették és manikűrözték. Max és Renee isten tudja mivel játszottak,de csak annyit értettem,hogy:"bazdmeg","köcsög telefon","szar vagy meghalsz" és szinonimáik.Jay Noah-t próbálta elszórakoztatni valami idióta halandzsa nyelvel. Tom pedig lajhár módjára kapcsolgatta a TV-t valami jó műsor reményében.De mint azt tudjuk,szombat délelőtt értelmes filmet találni lehetetlen.Egyedül kedves barátnőm hiányzott a képből aki valószínűleg odafent húzza a lóbőrt.Már 10 óra elmúlt szóval ez nem jelent mást mint,hogy Ash a Kap-napját tartja.Hogy mit jelent ez?Azt,hogy ilyenkor teljesen kizárja a külvilágot maga körül és egész nap a színes kockát bámulja melegítőben,kinyúlt pólóban és egy halom popcor társaságában.Általában ilyenkor én vagyok az aki testőrként viselkedik,hogy senki ki ne zökkentse a saját kis világából.Mert ha valaki hozzászól,vagy kér tőle valamit az áldozattá válik Ash szemében.
-Na jó én már kezdem azt hinni,hogy Ashleynek baja van szóval megnézem mit csinál.-állt fel a kanapéról Tom és indult el az emelet felé.Villámsebességgel kipattantam Nathan öléből és a lépcsőhöz rohantam.
-Senki nem megy fel az emeletre ameddig Ash fel nem kelt.-álltam el az utat Tom előtt.
-Mert?-nézett rám mindenki döbbenten.
-Mert Ashley 10-nél tovább aludt ami azt jelenti Kap-napja van.Ilyenkor nem szólhat hozzá senki,nem kérhet tőle senki semmit.Egész nap a TV előtt fog ülni és popcort fog enni.Szóval senki ne merjen hozzá érni,nyúlni,szólni!
-Persze mert majd ez miatt nem megyek fel az emeletre.-indult meg Tom.
-Tom láttál már anyamedvéd védekezni?-néztem rá felvont szemöldökkel.-Ha még egy lépést teszel fogsz.
Szavaim hatására Tom meghátrált és visszaült a kanapéra.

*Ashley szemszöge*
A Kap-napokat sosem lehet előre megtervezni.Maguktól jönnek.Nálam ez olyan berögződöttség mint másoknál a bélyeggyűjtés.Ilyenkor úgy viselkedem mint egy agyhalott.De másnap az egész napi punnyadást ledolgozom és kifulladásig takarítok,vásárolok,főzök.Nyögve nyelősen kiszálltam az ágyból,átvettem a pizsamám melegítőre majd kicsoszogtam a szobából.A nappaliban mindenki rám szegezte tekintetét amikor leértem a lépcsőről két házőrzőm kíséretében.Azért vagyok olyan állapotban,hogy emberként lehet rám nézni.Ők mégis úgy bámultak mint egy elmeháborodottat.Ügyet sem vetve rájuk betotyogtam a konyhába,betettem egy csomag popcornt a mikróba,kivettem két liter narancslevet a hűtőből,megvártam míg a vajas csodám kipattog majd leültem a többiek közé.Kicsit fusztrál ilyenkor ha valaki a közelemben van,de Roxanne ezt egyből levágta és intézkedett is.
-Srácok gyertek légyszi mert a szobánkban leszakadt az egyik polc és segíteni kéne visszarakni.-dadogta.
-Nincs is polc a szobánkban.-szólalt meg Nathan.
-DE VAN!-nyomatékosította mondatát Roxanne.
Hál' istennek levágták miért is kéne nekik felmenni az emeletre és szófogadóan követték az utasítást.

Egész napos hentergés a kanapén után még mindig semmi kedvem nem volt összeszedni magam.Unalmam híresztelése képpen posztoltam hangulatom Twitterre. Fogalmam sincsen hogyan,de egyik pillanatról a másikra Max ott termett mellettem.
-Ashley én ezt már nem bírom.Tudom,hogy köztünk vagy még és hallod amit mondok.
-Max.Nem elmeroggyant vagyok hanem csak kivettem egy nap "szabadságot".Szerintem jár nekem ennyi.
-De éhen halok és Renee főzőtudománya egyenlő a nullával.Kérlek.Csak egy vajas kenyeret.Te még azt is finomabban megcsinálod.
-Max!Kinek van ma Kap-napja?
-Neked.
-És kinek nem lesz foga ha nem megy fel rögtön az emeltre?
-Nekem.-fogta magát és lehajtott fejjel visszament az emeletre.

***

Hajnali egy óra.Hivatalosan is vége a Kap-napnak.Miért is nem alszom eme késői órán?Nem nem azért mert szeretett barátom mellettem úgy horkol mint egy medve.Nem is azért mert túl kipihent vagyok az alváshoz.Az ok egyszerű.Kedves Jay barátunk gyereke vagy nem gyereke képtelen elhallgatni.Tőle zeng az egész ház.Sajnálom azért szegényt mert egyik napról a másikra nem egyszerű beletanulni az apa szerepbe.Kénytelen voltam hát kikelni az ágyból és Jay segítségére sietni.
-Segítsek?-léptem be az ajtón.
-Könyörgöm neked.-nézett rám szinte könnyes szemekkel.
Odaléptem hozzá és átvettem a kis szirénát.Amikor egy lány kezébe gyerek kerül egyből előjönnek az anyai ösztönök.Úgy éreztem magam mintha hét gyermek anyja lennék.Nagyjából olyan Nareesha felling. Számunkra ő a második anyuka.
-Nem értem,hogy megy ez neked.Én reggel óta próbálom elaltatni vagy legalább megnyugtatni te meg kézbe veszed és egy perc alatt megnyugszik.-mondta Jay.
-Ne várd,hogy egy nap alatt beletanulsz mindenbe.Az meg,hogy nekem elhallgat percek alatt egy dolog.Ha tudnád nyaranta mennyit bébiszitterkedtem Roxival azért,hogy több legyen a zsebpénzünk.Van rutinom az ilyenben.
-Fogalmam sincsen mihez kezdenék nélküled.Meg a többiek nélkül.Lehet már az idegösszeomlás szélén állnék.Még az a szerencse,hogy holnap megkapom az apasági teszthez való cuccokat és jövőhétre kiderül az eredmény.
-Hidd el addigra már el sem akarod engedni.-mosolyogtam.-Nos parancsolj sikerült megnyugtatni.Szerintem reggelig kibírja sírás nélkül.Ha meg nem úgy is átjövök majd.
-Köszönöm.-olyan szorosan ölelt magához,hogy a vakbelem a szemem helyén éreztem.

***

-Jó reggelt.-simogatta a kezemet remélhetőleg Tom.
-Jó reggelt.-fordultam felé a szememet dörzsölve.
-Hogy aludtál?-mosolygott rám.
-Egész éjjel úgy horkoltál mint aki egy éve nem aludt.De amúgy jól.-nevettem.
-Három hónapig turnéztam ember.Van fogalmad róla milyen szar egy buszban aludni?
-Három hónapig turnéztam.-figuráztam ki előbbi mondatát amire a válasz egy kisebb bunyó volt.
Miután vesztésre álltam inkább feladtam és elmentem rendbe szedni magam.Gyors fürdés,öltözés után lerángattam magammal Tomot,hogy segítsen reggelit csinálni.
-Reggelt emberek!-köszöntünk egyszerre.
-Reggelt!-kaptuk válaszul.
Egyszerű lesz a mai menü,gyümölcsök,felvágott,palacsinta,croasant,pirítós,narancslé.Mindenki kedvére válogathat.

A reggeli mosogatást ráhagytuk Reneere és Maxre akik nem sok kedvvel de legalább elvégezték amit kértünk.Délelőttünk beszélgetéssel és TV bámulással telt.Édes,drága Röfi kutyám olyan édesen aludt mellettünk,hogy kénytelen voltam posztolni.
@AshleyClarks: Kényelmesebben el sem tudtál volna helyezkedni:)



3 megjegyzés:

  1. Cukiiiii *-* Hamar kövit! ;) ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó volt! Lécci hamat a következőt!:)))

    VálaszTörlés
  3. Találsz egy kis meglepit az oldalamon ----> http://utalomasajateletemet.blogspot.hu :DD

    VálaszTörlés