2013. június 20., csütörtök

Díjacska,díjacska...

Te jó isten!Soha nem gondoltam volna,hogy PONT ÉN kapok egy díjat egyenesen Csajsziii_1D-től.Először nem tudtam mi is ez azért nem foglalkoztam vele.De kicsit tüzetesebben átnézve rájöttem,hogy ez egy díj amit még mindig nem hiszem el hogy megkaptam,ráadásul még a legjobb barátnőm is elküldte nekem.NAGYON KÖSZÖNÖM!!!

Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4, Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam
1. Nem vagyok az az otthon ülős típus,csak ha olyan a kedvem.
2.15 leszek decemberben:3
3.imádok a barátaimmal lenni és minden percet velük tölteni.
4.gyűlölöm ha valaki nem viszonozza a felé közvetített szeretetem(nem szerelem szeretetet:)
5.nem szeretem ha kioktatnak vagy valaki felsőbbrendűnek hiszi magát.
6.legjobb barátnőmet nyolc éve ismerem és neki köszönhetem,hogy megismertem a TW-ot.
7.szeretem ha a dolgaim rendben vannak és a környezetem tiszta:$
8.nagy álmom,hogy egyszer kijutok Londonba.
9.rühellem a szúnyogokat:s
10.félek a sötétben.
11.egyszer az asztal sarkába még két évesen bevágtam a szemem és felszakadt,azóta ott van egy kis sebhely a szemhéjamon:DD

11 válasz
1: Nathan Sykes vagy Harry Sytles?  Nathan:)


2: Mióta írsz blogot? 2012,szeptembere óta.


3: Hány éves vagy? 14


4: Szereted a The Wanted-ot? Ha igen, miért? Ha nem, miért?  Imádom.Mert jó zenét csinálnak és nem nagyképűek és felvágósak mint némelyik sztár.Becsülik a rajongóikat amiért vannak nekik és dicséretre méltó,hogy képesek voltak önerőből oda jutni ahol most vannak,


5: Leborotválnád a hajad egy VIP koncert jegyért?  előbb borotválom le a szemöldököm mert azt vissza lehet rajzolni :D


6: Szerinted a 1D és a TW ki fog e valaha békülni?  nem mert mindig lesznek olyan tagok akik nem békélnek meg a másikkal:/


7: Szereted a csokit?  igen,csak azt nem szeretem benne,hogy víziló leszel tőle :D


8: Meg vagy elégedve magaddal?  néha igen,néha nem


9: Mit szeretsz a saját blogodban? *blogjaidban!! azt,hogy mindig történik valami és a fejezetek elegendő hosszúságúak és látszik rajtuk,hogy nem tökéletesek úgy ahogy én sem:)


10: A hosszú kapcsolatok híve vagy?  igen,és bárcsak minden ember így gondolná:s


11: Mit üzensz az olvasóidnak?  azt,hogy nagyon köszönöm,hogy olvassák a blogjaim és,hogy ennyi kedves szót kapok tőlük rengeteget jelent és igyekszem minél jobb formát "papírra" vetni!! <3
11 kérdés
1.Mi mindent tennél meg azért,hogy az egyik TW taggal randizhass?
2. Kedvenc szám a TW-tól?3.Mióta írod a blogod és mi szokott inspirálni?4. Van e olyan titkod amit eddig még soha nem mondtál el senkinek?5.Szerelmes vagy boldog szeretnél inkább lenni?6.Mi a legnagyobb vágyad az életben?7. Hol szeretnél majd élni a jövőben?8.Hány éves vagy?9. Legjobb barátnőd neve?10.Félsz a sötétben?11. Horror vagy vígjáték?


Akiknek küldöm
1.R.W
2.Lukácsi Bianka
3.Kovács Alexandra
4.Kovács Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése