2012. október 23., kedd

Költözés

8.fejezet
Óriási izgalommal léptünk be a házba.Élőben még jobban nézett ki mint a képeken.Elsőként egy aranyos nappaliba léptünk be ami egyben étkező és konyha is volt.Csak ámultunk és bámultunk.Felfelé haladva a lépcsőn Roxi annyira bámészkodott hogy megbotlott egy lépcsőfokban , belekapaszkodott a kezembe majd együtt egy hatalmasat zakóztunk.
-Jól vagy?-kérdezte miközben segített felállni.
-Hát nem mondom hogy kellemes volt ez az esés de nálunk ez alap beállítottság hogy mindig esünk kelünk.-nevettem.
Mikor felértünk az emeletre még jobban csodálkoztunk.Két hálószoba foglalt helyet melyekhez csatlakozott egy fürdő és egy gardrób.A két szoba egymással szemben voltak.Roxi szobája pont hozzá illett és még a fürdő is tiszta Roxis.A gardróbja nem volt valami nagy szám de nem is rajongott az ilyen fullos dolgokért.Az én szobám nagyon tetszett.Pont olyan volt amilyet mindig is akartam.A fürdő és a gardrób is pont olyan volt amilyennek elképzeltem.Mindketten kaptunk új TV-t ,laptopot és még telefont is.
-Ash.Nem is tudom még mindig elhinni hogy ez mind a valóság.-mondta könnyeivel küszködve.
-Hát pedig lassan el kell hinni.Ahogy azt is hogy mostmár nekünk kell ügyelni a rendre és a tisztaságra-mondtam-ja meg persze arra is hogy vásárolni kéne mert kong az egész konyha az ürességtől.És legalább most megtudunk nézni ezt azt a városban.
-Okés menjünk csak most rendbe szedem magam és mehetünk is.-mondta és már szaladt is.
Pár perc múlva elis indultunk.Először a konyhába való dolgokat vettük meg és azokat gyorsan haza is dobtuk hogy nem  romoljanak meg amik a hűtőbe kellenek.A lehető legtöbb boltot bejártuk (közben Roxi készített pár képet) majd Roxi közölte hogy ha nem baj ő most hazamegy mert nagyon fáradt.
-Te maradj csak hazatalálok.-tette hozzá és el is sietett.
Miközben csodáltam London utcáit egy kisebb tömegre lettem figyelmes az utca túloldalán.Nem igazán foglalkoztam velük gondoltam valami nevesebb embert rohamoztak meg a rajongói.Lassan a mi utcánknál tartottam amikor egy férfi hangja szólított meg.
-Szia kedves Ashley.
Nagyon ismerős volt a mondat és amikor megfordultam nagy meglepetés ért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése