2012. október 30., kedd

Sunshine

16.fejezet
Olyan mélyen aludtam hogy fogalmam sem volt hol vagyok amikor kinyitottam a szememet.Erőt vettem magam és felültem.Körülnéztem és eszembe jutott hogy ez Tom szobája.Csupán csak ő maga hiányzott belőle.Mikor ránéztem Tom helyére egy cetlit találtam a párnáján amin ez állt:"Drága szöszikém.Sajnos nem tudok neked jó reggelt puszit adni de ha hazaértem akár tízet is adok.Olyan édesen aludtál hogy nem volt szívem felkelteni ezért hagytam üzenetet.Elmentünk egy fotózásra kb. 4-5 körül megyünk.Ha gondoljátok Roxival akár egész nap maradhattok.Tom." Tehát ketten maradtunk a hatalmas házban.Kimásztam az ágyból és megkerestem Roxit vajon melyik szobában lehet.Nem jártam sok sikerrel ezért lementem a nappaliba és elkezdtem kiabálni a nevét.
-ROXI!!!!ROXI!!
-Mit kiabálsz itt mint egy eszement???-szaladt le a lépcsőn majd megölelt jó reggelt-et kívánva.
-Hát valahogyan meg kellett keresselek.-nevettem.-Tom hagyott egy üzenetet hogy ha akarunk akár egész nap maradhatunk ők csak 4-5 fele jönnek.
-Oké.Felőlem maradhatunk csak kajáljunk valamit mert kopog a szemem.
-Gyorsan öltözzünk fel menjünk el a Mekibe aztán meg haza tiszta ruháért ja meg fürdőruhákért mert eszméletlen medencéjük van és kiakarom próbálni.-mondtam.
-Okés indulandusz.!-mutatott kezével mint Superman.
Mikor visszaértünk felvettük a bikiniket és telefonjaink társaságában kimentünk napozni.Egyszer csak Roxi telefonjának csörgésére lettünk figyelmesek.Nath hívta ( nem meglepően).
-Szia Nath miújság?-kérdeztük egyszerre mivel Roxi kihangosította.
-Sziasztok lányok!-szóltak bele egyszerre.-éppen most megyünk haza a fotózásról nálunk vagytok még?-kérdezte Jay.
-Igen itt vagyunk és a medencétek partján süttetjük magunkat.-mondtam mire mindannyian elkezdtek pedofil hangokat kiadni.
-Akkor ne menjetek sehova mert hamarosan csatlakozunk hozzátok.-szólt bele Siva és mielőtt még válaszoltunk volna letették.
30 perc telt el és még mindig nem voltak sehol és minket meg a nagy meleg elálmosított és bealudtunk.Nem tudom mennyit aludhattunk de arra ébredtünk hogy mind az öt fiú egyszerre ugrott egy bombát a medencébe és a víz fele ránk ömlött.Hirtelen nem tudtuk hogy mit csináljunk nevessünk vagy sírjunk.
-Bocsi lányok ezt nem lehetett kihagyni.-mászott ki a medencéből Max.-Remélem nem vagytok annyira mérgesek?!
-Nem haragszunk de ezt még megbánjátok-törölgette magát Roxi.
-Ajjaj mi lesz itt!-gúnyolódott Nath.
-Azt ajánlom legyetek résen.-válaszoltam fenyegetően.
Siva és Jay hoztak ki pár napozó ágyat hogy mindenkinek legyen kényelmes helye.
-Srácok mivel ilyen aranyosak voltatok hogy meghívtatok hogy aludjunk itt Ash-el úgy gondoltuk hogy ma ti aludhatnátok nálunk és grilleznénk egyet és  vasárnap este ráértek haza menni..-hívta meg őket Roxi.
-Megyünk-ugrottak fel mindannyian.
-Tehát jöttök!-jelentettem ki.-akkor mi most megyünk is mert a grillezéshez kell egy két dolgot venni.Mondjuk nyolcra gyertek oda rendben?
Mindenki beleegyezett mi pedig levettük a fürdőruhát ,felvettünk valami szárazat és elmentünk.Még mindig nem felejtettük el a "hideg zuhanyt" tehát valami ütős szívatást kellett kitalálni hogy megtanulják velünk nem érdemes kikezdeni.Fantasztikus ötleteink születtek mégpedig hogy a majonézes üvegbe majonéz helyett fogrémet teszünk,a fogkrém tubusába borotvahabot, és a fogkeféjüket szappannal kenjük be és még egyéb ilyen dolgok.Hétkor elmentünk hajat mosni meg rendbe szedni magunkat.Este volt de még mindig nagyon meleg ezért nem igazán öltöztünk melegen ezért egy rövid nadrág,póló,és fél cipő mellett döntöttünk.Pontban nyolckor a fiúk csöngettek is.

2 megjegyzés: