2012. október 25., csütörtök

Vicces délután

11.fejezet
Izgatottan vártuk a három órát.Mikor a parkba értünk a fiúk mát ott hülyültek.Amint megláttak minket egyből komolyra állították magukat.
-Nahát lányok nem is késtetek olyan sokat csak 20 percet-mondta nevetve Siva.-kezdetnek nem is rossz.
-Na látod Roxi mondtam reggel hogy fontos az első benyomás-mondtam.
-Hát szöszi te tényleg felejthetetlen nyomot hagysz elsőre az emberekben-nevetett Max.-most pl az italokra gondolok a nyakunkban.
-Jól van most volt az első napunk a kávézóba és Ashley még nem igazán dolgozott ilyen helyen.-állt mellém védelmezve Roxi-most legalább megtanultad Ash hogy ha a srácokkal találkozunk soha ne vedd fel azt a cipőt.
-Értettem csak az a baj hogy az a szerencse cipőm.-próbáltam szomorú fejet vágni de nem ment-szóval lógtok nekem egy új szerencse cipővel.
-Ne aggódj olyan szerencse cipőt kapsz hogy leesik az a szép hajad.-jött oda Tom.-de én most ha nem baj elrabollak a barátnődtől.
-Nem baj csak úgy vigyázz  rá mint a szemed fényére mert ő a másik felem-mondta komolyan Roxi.
-Én is úgy gondoltam.-nevetett Tom.
Tehát kettesben folytattuk utunkat.Rengeteg mindent meg tudtam róla.Olyan nyíltan beszélt mintha ezer éve ismernénk egymást.Sokat hülyültünk minden vicces történetén,mellette nem unalmas az élet.
-Most mesélj te magadról szöszi.Hogy kerültetek ide? Miért pont London volt az uticél?
-Hát a mi történetünk eléggé különleges.Tudod még nyolcadikosok voltunk amikor a kedvenc helyünkön megesküdtünk hogy ugyan olyan jegyeket szerzünk annak érdekébe hogy egy középsuliba vegyenek fel minket és ha leérettségiztünk akkor első irány London lesz ahol valóra váltjuk az álmunkat és legjobb barátok maradunk örökre.Elsőben ismertük meg egymást és azóta elválaszthatatlanok vagyunk.-mikor ezt elmeséltem egy könnycsepp kiszökött a szememből.-ne haragudj de számomra ez még mindig felfoghatatlan hogy itt vagyunk.
-Még egy olyan lányt sem ismertem akit ha megkértem hogy meséljen magáról nem kellett gondolkodnia mit meséljen.Ahogy látom olyan típus vagy aki ha valamit a fejébe vesz akkor azt meg is valósítja és nem hajlandó változtatni rajta.Örülök hogy elmondtad nekem.
-Én meg köszönöm hogy meghallgattál-mosolyogtam.
-Gyere szöszikém hazakísérlek mert lassan éjfél lesz és gondolom holnap korán kelsz.
Hazafele hülyültünk még egy keveset majd amikor a házunknál voltunk adott egy puszit az arcomra és elment.Roxi még nem volt otthon amikor hazaértem ezért gondoltam gyorsan megfürdök.Éppen indultam felfelé a fürdőbe mikor Roxi betoppant hatalmas mosollyal az arcán.
-Ismerem ezt a mosolyt.Valaki szerelmes-jegyeztem meg.
-Hát megeshet.-mondta-milyen volt Tommal?
-Fantasztikus.Nem egy unalmas ember azt megkell hagyni.És gyönyörű szemei vannak.Amikor hazakísért kaptam egy puszit az arcomra-ábrándoztam-és a fiukkal milyen volt?
-Aki itt szerelmes az most szerintem nem csak én vagyok.-kacsintott.-jó volt.Nathant elhívott randizni?
-Úristen úristen úristen.-ugráltam-komolyan?
-Bizony.Holnap nyolckor értemjön és azt mondta hogy gyönyörű helyre fog vinni úgyhogy elegánsan öltözzek.
-Na barátnőm kérlek szépen holnap indul a lenyűgöző hadművelet.-nevettem.-most viszont én felmegyek egyébként is fürdeni indultam jóéjt már nem hiszem hogy kijövök  a szobámból.-majd felmentem.
Letusoltam majd kikapcsolódás képpen felnéztem Twitterre ahol ez várt:@SivaTheWanted followed you
                                                                                                             @MaxTheWanted followed you
                                                                                                             @JayTheWanted followed you
                                                                                                             @NathanTheWanted followed you
Gyorsan visszakövettem őket majd megosztottam követőimmel milyen jó napom volt.
 @Ash_Clarks Fantasztikus nap volt a mai.Jóéjt mindenkinek.xx
A srácok egyből RT-eltek rá.
@ MaxTheWanted főleg a reggeli frissítő.
@TomTheWanted az vicces volt.Neked is szöszi.
@Ach_Clarks van még néhány ilyen mosolyfakasztó trükköm.:)
És ennyi volt a beszélgetés.Kikapcsoltam a gépem majd lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése