2013. január 2., szerda

A világ legjobb 19. szülinapja.

És egy kis újévi meglepetés.Boldog Újévet nektek kedves olvasók.Köszönöm,hogy ilyen sokan olvassátok a blogom.Ja és persze,legeslegjobb barátnőmnek is köszönök mindent,hogy már nyolc éve minden pillanatban elviseli a hülyeségeimet  és ,hogy segít abban,hogy minél jobb író legyek.Szandrámnak is köszönöm a sok nyaggatást,hogy legyen már új rész.
ui:a +3 komment még mindig kötelező.És arra kérlek titeket ha már ötven ember elolvas egy fejezetet akkor bizonyára azt is látja mit kérek.Légyszi fejtsétek ki bővebben hogy  mi a véleményetek.:)

36.fejezet
*Ashley szemszög*
Reggel drága jól megszokott csengőhangomra ébredtem.Megpróbáltam csukott szemmel kitapogatni,hogy vajon merre lehet a telefonom.Néhány másodpercnyi keresgélés után ráleltem a készülékre.Nem néztem meg ki keres csak simán felvettem.
-Igen?!-szóltam bele unott hangon.
-Ashley!Mi a fene van veletek?Hívtam már ezerszer Roxit is meg Reneet is és egyikőjük sem képes felvenni.Tegnap pedig téged hívtalak de valami idióta férfi hang szólt bele és azt mondta,ne hívogassalak mert  kilök egy medve elé.Megmagyaráznád kérlek,hogy mégis hol vagytok?-egyből felismertem a hangot.Scarlett volt az és nem tűnt valami jókedvűnek.
-Szép jó reggelt Scarlett.Hát tudod az az igazság,hogy szólni akartam neked de valahogy mindig kiment a fejemből.
-Kiment a fejedből?Van fogalmad róla min mentem keresztül ebben a két hétben?
-Ööö nincs.De,akkor most szólok,hogy nem megyünk egészen januárig dolgozni.
-Most nem tudsz meggyőzni a vicces dumáiddal kislány.Figyelj ide!Kaptok még egy esélyt,de,egy feltétellel.
-Bármit megteszünk csak ne rúgj ki minket.
-Mivel nem egy városi lány vagyok ezért nagyon imádom a kecsketejet.Szóval.Ha hoztok  nekem legalább egy liternyi kecsketejet amit ti magatok fejtek,maradhattok.
-Komolyan?Kecsketej?
- Valami probléma esetleg?
-Nem semmi.Meglesz!
-Rendben.Ja és Boldog Szülinapot.Akkor várlak titeket Január 4.-én a kávézóban reggel 8-kor.Puszi.-tette le mielőtt még válaszolhattam volna.
Lehet,kissé tényleg felelőtlenség volt tőlem,hogy nem szóltam Scarlettnek.Végül is eléggé enyhe büntetéssel megúsztuk.Visszatettem a telefonom a szekrényre majd leszenvedtem magam a nappaliba. Roxi és Nathan kómás szemekkel kapcsolgatták a TV-t.
-Jó reggelt szülinapos!-ugrott fel a kapaéról Roxi.
-Köszönöm.
-Ja tényleg neked ma van a szülinapod.-nevetett Nathan.
-Amint látod igen.-mosolyogtam.
-Egy perc és máris hozom az ajándékod.-szalad fel a lépcsőn Roxi.
Tényleg nem telt egy percben és és már ott áll előttem egy kis dobozzal a kezében.
-Boldog szülinapot a világ legeslegjobb barátnőkének.-vigyorgott.
Izgatottan letéptem a doboz csomagolását amiben egy pár új Uggs ékeskedett.Nagyon örültem neki mivel az előző párt sikerült elhagynom valahol.
-De édes vagy köszönöm.-mosolyogtam majd adtam neki egy hatalmas ölelést.
-Van még egy kis boríték is a dobozban azt is nyisd ki.-utasított.
Óvatosan felnyitottam a borítékot,hogy még véletlenül se tépjem el.Mikor megláttam mi van a borítékban majdnem elsírtam magam.Egy papírlap volt benne amin az állt hogy esélyt kaptam arra,hogy megszerezzem a jogsimat.
-Istenem Roxanne.Nálad jobb ember nincs a földön.-mondtam könnyekkel küszködve.
-Nyugi ez még nem minden.-vigyorgott.-Ha megvan a jogsid akkor veszek neked egy kocsit mellé.
-Sosem gondoltam volna,hogy ilyen jó 19 évesnek lenni.
-És akár már ma is tudod viselni az új Uggsod mert el kéne menni a boltba.-vigyorgott Nath majd kiment a konyhába.
-Persze nekem van a szülinapom és még én is menjek be a városba a boltba.-panaszkodtam.
Beletörődtem hogy nekem kell bemennem a városba kajáért majd felálltam és elmentem készülődni.Hajat mostam,felkentem egy alap sminket és felöltöztem.Hogy ne menjek egyedül magammal vittem drága Leómat.Körbekérdeztem mindenkit,hogy van e valami amire szüksége van.Senkinek nem kellett semmi csak Jaynek pár doboz sör (nem meglepően).

Természetesen most voltak ezren az összes boltban.Ismét sötét volt amikor kijöttem és rám törtek a rossz emlékek.Inkább hanyagoltam a sétát és taxit hívtam.Megkérdeztem a taxist,hogy mennyi az idő mivel a telefonom totál lemerült.Meglepetésemre már este 6 óra volt.Kicsit mintha elhúzódott volna ez a vásárlás.

A házban alig égett néhány lámpa.Azt hittem ameddig én vásároltam mindenki lelépett.Ráadásul a nap folyamán Tommal nem is találkoztam.Csak reggel láttam amikor felébredtem.Lehet,hogy megfeledkezett a szülinapomról?Halomnyi cuccommal és szatyrommal beléptem a házba.Igazam volt senki sem volt itthon.Leléptek.Bevittem a hűtőbe való dolgokat a konyhába ahol édes kedves Tom gyújtotta a gyertyákat a már megterített asztalon.
-Hát te meg miben ügyeskedsz?-néztem rá nagy szemekkel.
-Boldog szülinapot.-vigyorgott.-nyomás fel átöltözni szép ruhába ugyanis egész nap ezen dolgoztam és kijár nekem,hogy gyönyörű ruhában legyél.
-Indulok is.
Felrohantam a lépcsőn és villámsebességgel elkezdtem valami alkalomhoz illőt felvenni.Kiengedtem a hajam,kicsit több sminket tettem fel majd csináltam egy képet,hogy mindenki tudja milyen fantasztikus este elé nézek.
@Ash_Clarks:Azthiszem a világ legjobb estéje vár rám ha már így ki kellett öltöznöm.:)@TomTheWanted

Lesétáltam a lépcsőn és helyet foglaltam a gyönyörűen megterített asztalnál.Tom mégsem felejtette el a szülinapom és ez nagyon jól esett.
-Remélem ízleni fog a kaja.Megpróbáltam olyanra készíteni ahogy szereted.-tette le elém a vajfürdőben úszó homárral és a mellette díszelgő salátakörettel teli tányért.
-Komolyan ezt mind te csináltad?
-Egész nap.
-Hogy lehet valaki ennyire fantasztikus?!
-Hát így.-vigyorgott.-ja és ez csak a főétel.Lesz még desszert is.Na meg persze van egy ajándékom neked.
Kiment a nappaliba majd másodpercek alatt vissza is jött onnan egy pici dobozzal a kezében és letérdelt elém.Reménykedtem benne,hogy nem a kezem kéri meg.Természetesen örültem volna neki de 19 évesen nem terveztem még férjhez menni.
-Ashley Clarks megtisztelnél azzal,hogy még évtizedekig a barátnőm leszel?-nyújtott felém egy gyűrűt amin egy kövekkel kirakott szívecske lógott és az állt rajta hogy:Love You.
-Ez nem kérdés.-átkaroltam a nyakát és megcsókoltam.
Visszaült a helyére és szépen lassan nekiálltam az istenien kinéző homárnak.
-Igazából még mindig nem tudom elhinni,hogy itt vagyok.-mondta lesütött szemekkel.-Ez az egész,hogy most itt ülök veled szemben és homárt eszem,na meg persze,hogy Thomas Parker az én pasim.Hihetetlen számomra.
-Pedig már lassan egy éve kint vagytok,és együtt vagyunk.Igaz kisebb nagyobb szünetekkel de együtt.-nevetett.
-Imádom,hogy mindig megtudsz nevettetni és a legrosszabb napjaim is boldoggá teszed.
-Ez egy pasi dolga drágám.-mosolygott.- Amúgy hallottam,hogy jogsid lesz.
-Szóval te is tudtad?
-Persze.-vigyorgott teli szájjal.-Biztos vagyok benne,hogy az első alkalommal megbuksz.
-Köszi a biztatást.-nyújtottam ki a nyelvem.-Én nem fogok megbukni.Csak azért is átmegyek első alkalommal és az orrod alá fogom dörgölni.
-Arra kíváncsi vagyok.
Miután a főétellel végeztünk jöhetett a desszert.Ismét egy nagy kedvencem volt a Zacher torta.Tom tényleg mindenre gondolt.Két perc múlva már üres volt a tányérom.
-Tele vagyok.Nagyon finom volt.Édes vagy köszönöm.
-Legjobbat a legjobbnak.Éééés még hátra van a kedvenc koktélod is.
-Hogy lehet az,hogy ennyire ismersz?!
Kisuhant a konyhába és két hatalmas,gyümölcskoktéllal tért vissza.Egyből levettem a telefonom a töltőmről és posztoltam egy képet Twitterre.
@Ash_Clarks:És én még azt hittem jobb estém már nem is lehet...@TomTheWanted

Természetesen alkohol is volt a koktélokban ami meg is tette a hatását.Iszonyatosan jó kedvünk lett és felmentünk a szobánkba.Aztán következett az a rész amit azzal a szöveggel szoktam jelölni,hogy"a többi már csak részlet kérdés"..



3 megjegyzés:

  1. fantasztikusan ,csodásan ügyes vagy:)) manóó nagyon imádlak!:))) folytatást most azonnal!:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó ;) folytasd gyorsan !!

    VálaszTörlés
  3. most azonnal új részt kérek drága!! nagyon nagyon nagyon tetsziik<3

    VálaszTörlés