2012. december 18., kedd

Újabb utazás

33.fejezet
Kinyitottam a szemem és Tom hatalmas barna szemeivel találtam szembe magam ami annyira megijesztett hogy egyből kiugrottam az ágyból.
-Ökör!-kiáltottam.-Van fogalmad róla  hogy majdnem meghaltam szívrohamban?
-Azt hittem örülni fogsz hogy amikor kinyitod a szemed engem pillantasz meg elsőnek.-vigyorgott.
-Így is van benne eléggé részem.Elmegyek inkább fürdeni hogy véget vessek a remegésemnek amit nagyon köszönök.
Még Tom reggeli "kellemes" ébresztése sem tudott rossz napot okozni.Valami boldogsághormon belém költözött az este és most teljesen fel vagyok pörögve.Lehet hogy attól van,Roxi végre megint itt van és minden napom vele tölthetem vagy esetleg hogy látom mennyire jól kijönnek Nathannel.Ezen gondolkodtam miközben folyattam magamra a forró vizet.Mikor már a víz meglehetősen forrónak tűnt kiszálltam és törölközőbe tekertem magam és a hajam.Eltipegtem a szekrényemig és kerestem valami viselhetőt és olyasmit ami megfelel az éppen kint uralkodó éghajlatnak.Tom még mindig az ágyban szenvedett és telefonját babrálta.
-Neked nem kéne készülődni?-szegeztem neki kérdésem.
-Hát meglehet de tudod a rajongók..-mondta.
-Jaj meg ne haljanak nélküled vigyázz.-forgattam szemeim.-így is a felét nem követed vissza akik twittelnek neked.
-De igen én vagyok a bandából az aki a legtöbb embert követi.
-Jó Mr.Király vagyok irány fürdeni vagy amit akarsz csak készülődj.
Nagy nehezen sikerült hatnom rá és elment fürdeni.Végre megtaláltam a tökéletes ruhát,megcsináltam úgy ahogy a hajam és a sminkem és lementem a konyhába hogy szokásomhoz híven megigyam reggeli kávémat.

-Helló mindenki.-köszöntem a lent helyet foglaló Jaynek,Maxnek és Nareeshanak.
-Végre megjött a mi megmentőnk.-ugrott fel a kanapéról Max és egy hatalmas puszit nyomott az arcomra.
-Nem rémlik hogy szuperhős lennék úgyhogy felvilágosítana valaki miért vagyok megmentő?
-A gyomrunk kilyukad és...
-Tudtam hogy ez van a dologban.-nevettem.-De nem értem ameddig nem laktunk veletek min éltetek?
-Többnyire pizzán és gyors kaján.-világosított fel Jay.
-Én felajánlottam nekik hogy főzök de nem nagyon tetszett az ötlet.-mondta Nareesha.
-Eléggé nehéz kitalálni mikor mit kívánnak.Gyere ha gondolod segíthetsz nekem.
Segítőkészen felpattant és jött utánam a konyhába.Míg én összeütöttem egy gyors rántottát,Nareesha főzött nekem egy isteni kávét.Lassan lassan a többiek is leszállingóztak az emeletről.Renee ma is elképesztően öltözött fel úgy ahogy Roxi is.Roxanne egy hatalmas puszival köszöntött amiből egyből éreztem hogy jó napja van.Imádom hogy ha nekem rossz a kedvem neki is,és ha nekem jó akkor neki is.

Pillanatok alatt eltüntettük az összes rántottát.Nareesha és én elmosogattunk Mindenki leellenőrizte hogy eltett e mindent majd a srácok kicipelték a bőröndöket a kocsiba.Természetesen a képkészítés sem maradhatott el ahogy azt már Tomtól megszokhattuk.A kép egyenesen ment is kivételesen az én adatlapomra.
@Ash_Clarks:Nos Leó mehetünk?;DDx
                               
                                                                                        ***

Kilépve a kocsiból ,két és fél órás út után felőlem meteorok hullhattak volna az égből,csak arra vártam hogy végre kinyújtsam a lábam.Igazából fogalmam sem volt róla hol vagyunk de valahol a hegyekben mivel mindent vastag hó takart.Kissé tartottam a vidéki élettől mivel én törzsgyökeresen városi vagyok.Itt ráadásul körbe voltunk véve erdővel.De a ház mindent vitt.Olyan volt akár egy álom.Csodaszép.És mi itt fogunk lakni kb egy és fél hónapot.
-Na szöszi hogy tetszik?-lépett oda hozzám Max.
-1.Nem vagyok szöszi már régóta barna a hajam ha nem vetted volna észre,2.gyönyörű csak a medvéktől félek.-mikor ezt kimondtam Maxből kitört a röhögés.
-Tom szerintem a barátnődnek nincs valami rendben a fejében.-kiabálta oda Tomnak aki a csomagokat pakolta ki a kocsiból.
-100%-ig biztos vagyok benne hogy az IQ-m sokkal több mint a tiéd.-mondtam sértődötten.-És egyébként is kikérem magamnak és városi vagyok úgyhogy csönd.Másrészt pedig ne sértegess ilyennel mert a végén nem lesz aki kaját ad neked.
Nem vártam ameddig válaszol csak győzedelmesen bementem a házba.Belülről még elképesztőbben nézett ki mint kívülről.Nem volt olyan hatalmas a nappalija mint amihez már hozzászoktam de igazán otthonos volt.Körbejártuk együtt a házat hogy mindenki elfoglalhassa a saját szobáját.Felmentünk a lépcsőn ahol rögtön az első ajtó balra egy kicsi de nagyon cuki szobát rejtett.Renee és Max egyből le is stoppolták.Most már kettővel kevesebben küzdöttünk a jobbnál jobb szobákért.A következő ajtó mögött ismét egy király szoba volt amit most Nathan és Roxi kaparintott meg magának.A mellettük lévő ajtó következett.Előre érzetem hogy most Nareesha és Siva fog lecsapni a szobára.A szembe lévő ajtó mögötti szoba Jayre jutott.Tom és én kaptuk a legutolsó szobát a folyosón.De végül is megérte várni mert pont olyan volt ami nekünk tökéletesen megfelel.Kicsi ,de közben pont elég nagy kettőnknek.Nekem az ágy tetszik a leges legjobban.Tipikus romantikus ágy.Felfedeztem még egy kisebb szobát is a házban amit már így első ránézésre nyugi szobának neveztem el.Ha majd nyugalomra vágyok tuti ide fogok jönni.

A cuccok kipakolása után lementem hogy megnézzem a konyhát ahol időm nagy részét fogom tölteni.Na jó nem de azért jó tudni hol kell majd főzőcskéznem.Amikor megláttam már tényleg úgy voltam vele hogy összecsomagolom az egész házat és hazaviszem.Vagy inkább én költözöm ide.Nézelődésem Nath hangja zavarta meg.
-Ash!
-Nath!
-Beszélnem kell veled.Vagyis inkább tanácsért fordulnék hozzád.-mondta lesütött szemekkel.
-Hallgatlak.-mosolyogtam.
-Tudom hogy Roxinak most lesz a szülinapja Decemberben úgy ahogy neked is.És hát valami olyat akarok kitalálni neki amit sosem felejt el.
-Ééértem.Amit nagyon jegyezz meg az az hogy nem szabad bulit csapni.Utálja a nagy felhajtásokat.Én a helyedben az egész december 4.-ét vele tölteném.Már reggel korán vidd be a városba,reggelizzetek együtt és a nap többi részében is legyetek csak ketten és este pedig...inkább nem részletezem mert úgy is tudod mire gondolok.
-Isten vagy.Egy perverz isten.-nevetett.
-Én? Perverz?Szerintem összekeversz valakivel.

A nap további részét a nappaliban punnyadással töltöttük.Unottan kapcsolgattuk a TV-t,volt aki a telefonját bújta vagy a laptopjába volt belemerülve.
-Olyan rohadt jó ötletem támadt emberek hogy olyat még életetekben nem hallottatok.-ugrottam fel a fotelből mire mindenki ijedten nézett rám.
-Hallgatunk zsenikém.-mondta Tom.
-Mivel halálra unjuk magunkat ezért kitaláltam hogy játszhatnánk olyat amilyet még ezer éve én és Roxi szoktunk még középsuliba.Mindenki ír egy egy kérdést és a lapra azt is ráírja kinek szánja.Beletesszük egy tálba és sorba húzzuk ki őket.Mindenre igazat kell mondani.Igazából semmi értelme a játéknak de nagyon szaftos dolgokat lehet megtudni a másikról.
Figyelemmel kísérték a játék leírásom majd tollat és papírt ragadtunk és mindenki kérdéseket kezdett gyártani...

1 megjegyzés:

  1. ahwwwwwwwwwwww :DDD kis perverz manóóm! folytasd még ma!!!!!! Nagyon tetszenek a képek a szobákról!:))

    VálaszTörlés