2012. december 23., vasárnap

Kínos pillanatok

34.fejezet
-Ha leírtátok a kérdéseket ebbe a tálba tegyétek bele.-utasított mindenkit az éppen belépő Nareesha.
-Én elkészültem.-jelentette ki Tom.
A többiek is betették a kérdéseket és helyet foglaltunk ismét.Izgatottan vártam milyen kérdéseket fogok kapni és már lélekben készültem is hogy mit válaszoljak.
-Ki kezdi?-érdeklődtem.
-Mondjuk kezd te és jobbra haladva egymás után húzunk.-mondta Roxi.
-Hát jól van.-belenyúltam a tálba és kihúztam egy cetlit.-Szóval...Ez a kérdés Jay-hez szól:Mi volt a legextrémebb hely ahol valaha is szexeltél?Biztos voltam benne hogy én húzom a legperverzebb kérdést.-nevettem.
-Hát a sok közül nem is tudom melyik volt az.Talán az amikor negyedikes gimisként egy múzeum látogatásán a wc-ben a recepciós csajjal.
Mindannyian döbbenten néztünk Jayre aki vörös fejjel vigyorgott.
-Már most imádom ezt a játékot.-nyúlt egy újabb cetliért Renne.-Nahát ez a kérdés Tomnak szól mégpedig hogy ha lenne egy kívánságod mi lenne az?
-Ez teljesen egyértelmű.Az hogy az egész életemet Ashleyvel élhessem le.
-Oooo de imádlak.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Én jövök én jövök.-ugrált Max.-Nathan:Milyen hangokat ad ki Roxanne szex közben?
A könnyeink folytak annyira röhögtünk a kérdésen. Nath és Roxi tátott szájjal ültek és próbálták értelmezni a kérdést.
-Thomas köszönjük a kérdést.-fordult Nath Tomhoz.-Sajnos már nem is emlékszem mert kb fél éve nem szexeltünk.
-Nagyon örülök drágám hogy ilyen napra pontosan feljegyzed mikor szexeltünk utoljára.-mondta gúnyosan Roxi.
-Miért nincs igazam?-csodálkozott Nath.
-Nincs ugyanis fél éve vagyunk együtt és azóta már jó párszor szexeltünk.
-Nem érdekel akkor is régen volt és már lassan..
-Jó inkább ne fejezd be mert nem akarom hallani a végét.-szakítottam félbe.
-Megnyugtatlak haver mi már Ashleyvel egy hónapja nem csináltuk.-szólt közbe Tom.
-Most komolyan arról fogunk beszélni ki hány hónapja nem szexelt már?-mondtam háborodottan.
-Szerintem  hanyagoljuk a témát.-jelentette ki Nareesha.-Inkább fojtassuk.Szerinted hány centi Max farka Ashley?Hát ez is egy remek kérdés.
-Basszus ezt nem hiszem el.-nevettem.-Tényleg nem tudunk eltávolodni a témától.Hát sajnos ez olyan játék amiben kötelező valamit válaszolni úgyhogy szerintem olyan 19-20.
-Mi?Ennyire ne nézzük már le szegény Jack-et.-tiltakozott Max
-Jack?! Ez most komoly?-nézett rá Nareesha.
-Igen Jacnek hívja.-mondta Renee.
-Én Tomnak hívom mivel ugyan olyan macsó mint én.-vigyorgott Tom.
-Jó inkább menjünk tovább.-mondta Roxi.
-Végre én jövök.-nyújtózkodott Siva.-Haha ez a kérdés pont nekem szól.Mi volt a legundorítóbb kaja amit valaha ettél?...Hát 9 évesen egy hernyó volt ha jól emlékszem.
-Basszus nem kellett volna ennyit vacsoráznom  mert attól tartok mindjárt megérzem az ízét a számban.-felugrottam és kirohantam a wc-re.
Kb háromnegyed órás térdelés után a wc előtt képes voltam kimenni anélkül hogy bárkit lehányjak.Ahogy észrevettem a játéknak vége lett és mindenki arra várt hogy visszajöjjek.
-Minden rendben?-lépett oda hozzám Roxanne.
-Igen már ezer százalékig.-mosolyogtam.
-Ne haragudj Ash nem akartalak meghányatni.-mondta Siva lesütött szemekkel.
-Semmi baj nem a te hibád.-mosolyogtam rá.-Tom és Max hol vannak?
-Kimentek egy szál cigit elszívni-világosított fel Nath.
-Büdös bagósok.-mondtam.
Pár perccel később nagy lendülettel léptek be az ajtón egyszerre úgy mint akik most jönnek egy három éves katonai táborból.
-Basszus a lenti kis házban egy 12 ülőhelyes moziterem van.-mondta lihegve Tom.
-Zsír akkor menjünk és használjuk ki.-ajánlotta Nareesha.
-Horror?-kérdezte Max.
-Oké akkor én szerintem felmegyek aludni mert nem szívesen töltök megont 45 percet a wcben.-megfogtam a takarómat és felmentem a lépcsőn.
Valószínűleg a többiek belementek hogy horrort nézzenek mert halál csend volt a házban.Visszamentem a konyhába egy pohár teáért de a lépcsőn szembe jött velem Tom.
-Hát te hogy hogy nem filmezel a többiekkel?-kérdeztem.
-Gondoltam itt maradok most veled.
-De kis cuki vagy.-mosolyogtam majd megcsókoltam.
Ebből az egy csókból több is lett majd végül a hálónkban kötöttünk ki.Úgy voltam vele hogy a többiek biztos órákig fognak filmezni ezért nem ellenkeztem és gondolom tudjátok mi ellen.

                                                                               ***

Reggel viszonylag kipihenten ébredtem.Valószínű hogy a remek éjszaka miatt.Letusoltam,felöltöztem majd kitaláltam hogy reggelizni kéne valamit.Kivételesen én voltam az első aki felkelt.Gondolom kicsit tovább tartott a film mint azt gondolták.Úgy döntöttem hogy palacsinta meg forrócsoki lesz a reggeli.Szépen lassan nekiláttam a sütögetésnek.Meglepően egy nem várt telefont kaptam.Anyu hívott és ez nem vall rá mivel általában 10is minimum alszanak.
-Szia anya hogy vagy?
-Szia kicsim remélem nem ébresztettünk fel?!
-Nem dehogy már régen fent vagyok és reggelit készítek.
-Nagyon helyes.Mi a helyzet veled rég nem hallottunk felőled?
-Hát ha azt mind elmesélném nem lenne olcsó a telefonszámlátok.De nagy vonalakban elmondom.
Belekezdtem hát hogy elmeséljem mi a helyzet és hogy változtak meg a dolgok.Tommal való kapcsolatom a végére hagytam mivel tudtam hogy anyu nem nagyon lenne feldobva attól hogy egy sztárral járok akivel ráadásul még együtt is lakom plusz hét ember kíséretében.
-Kicsim én tényleg örülök neki hogy boldog vagy de biztos hogy jó ötlet ez a kapcsolat Tommal?
-Nyugi anya nem vagyok már kisgyerek.Már csak három nap és 19 éves leszek.-nevettem.-Tudok magamra vigyázni.
-Rendben ahogy gondolod.De most hagylak hogy csináld a dolgod még beszélünk,szeretlek szia.
-Szia, én is.
Érdekes egy beszélgetés volt de legalább egy darabig meglesznek elégedve hogy tudják mi van velem.Roxi lépett be a konyhába még takaróval a kezében.
-Istenem de jó ilyen finom illatokra ébredni.-nyomott egy puszit az arcomra.-Jó reggelt.
-Neked is.Hát igen igyekszem.-mosolyogtam.-Most beszéltem anyuval.
-Gondolom a szokásos lelki fröccs hogy miért nem kerested őket.
-Hát volt benne az is de kivételesen normális volt és egész jól fogadta hogy Tommal együtt vagyok.
-Akkor ez egy kivételes alkalom.
-Bizony.Milyen volt este a film?
-Hát jó volt.Nem gyakorolt rám túl nagy hatást.Tudod én bírom a horrort.
-De jó lenne ha én is erős idegzetű lennék.
Mire befejeztem a reggeli készítését addigra már mindenki az asztalnál ült.Hamar megkajáltunk majd közös beleegyezéssel eldöntöttük hogy a mai program az lesz hogy bemegyünk a városba és mindenki megveszi a karácsonyi és a szülinapi ajándékokat mivel Roxannenak 4-én nekem pedig 5-én van a szülinapunk.Készülődés közben a nappaliban megláttam hogy Max és Siva nagy izgalommal várják hogy többiek elkészüljenek és nem hagyhattam ki hogy ne fényképezzem le őket.A kép természetesen egyből ment fel Twitterre:
@Ash_Clarks:A lényeg hogy izgalommal tölti el őket a várakozás:DD@MaxTheWanted @SivaTheWanted.



2 megjegyzés:

  1. Rovid leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett!:'( mindegy. Majd legkozelebb.;) folytatast kovetel a nep!

    VálaszTörlés
  2. Mit lett ez rovid?:o egy csomot dolgoztam vele:'c majd talan holnap lesz uj resz;)

    VálaszTörlés