2012. december 12., szerda

Egy kis London

Gondolom kissé furcsának találjátok a helyzetet hogy Roxi máris ilyen gyorsan visszaköltözött de nem sok energiám volt hogy több részen keresztül írjak hogy milyen volt neki otthon.Remélem azért tetszik majd az új rész.1-2 komi után hozom a következőt:) Ui:Ezt a rész életem leges legfontosabb embere miatt tettem fel akit nagyon imádok.!;D ő nem más mint a legjobb baránőm.


32.fejezet
Tom arc simogatására ébredtem amivel azt akarta jelezni hogy a gép hamarosan leszáll Londonban.Helyretettem magam hogy azért ne úgy nézzek ki mint aki most ébred a téli álmából majd kis kedvencem betettem a hordozó táskájába.

Belépve a házba Maxet,Reneet,Sivat és egy barna hajú ismeretlen lányt pillantottunk meg kik éppen nagy pakolásban voltak.
-Helló mindenki.-köszöntem nagy mosollyal az arcomon.-Hova lesz a menet?
-Sziasztok.-integetett Siva mint egy fogyatékos akinek idegrendszeri problémái vannak.-Nem számítottunk rá hogy ilyen hamar megérkeztek.
-Igazából mi sem.-nevetett Nathan.
-Sziasztok még nem találkoztunk Nareesha vagyok.-lépett oda hozzánk.
Kedvesen üdvözöltük majd faggatni kezdtük miért pakolnak mindannyian.
-Nos drága  a menedzseretek azt javasolta hogy kapcsoljunk ki és utazzunk el vidékre.Ott van egy ház ami mellesleg baromi nagy és ott pihenjük ki magunkat az ünnepek alatt és ráérünk majd csak januárban hazajönni.-világosított fel minket.
-És már ma indulnánk is hogy ennyire pakoltok?-érdeklődött Roxi.
-Nem dehogy.Holnap reggel jön értünk egy kocsi.
-Hál' istennek hogy ma már nem kell többet se kocsiba,se repülőn utaznom.-hálálkodtam.
Követtük a többiek példáját és mi is ismét pakolni kezdtünk.Felbaktattunk az emeletre és mindenki a saját szobájába zárkózott.
-Tom most ha lehet csak olyan dolgokat hozz amik kellenek.Gunther...tényleg basszus hol van Gunther-néztem körül ijedten.
-Nyugi itt van a szekrényben egy király kis zacskóban.-odament a szekrényhez és elkezdte kutatni a halat.-Vagyis inkább csak volt.
-Micsoda???Te barom megölted a halamat.-mutogattam a kidurrant zacskóra a gardrób mélyén.-Nézd meg szegénykémnek ilyen szörnyű halált kellett halnia.
-Nem direkt volt sajnálom.Azt hittem hogy tovább tart a szavatossága.
-Tudod az állatok nem olyanok mint a tejföl hogy rájuk van írva meddig tartósak.
-Nézd a jó oldalát legalább mostantól csak egy háziállatra kell figyelned.Aki jelenleg még csak Anonimus néven szerepel mivel nem találtunk még nevet neki.
-Jó végül is csak egy hal.De megérdemli hogy tisztességes temetése legyen értetted?
-Igen is főnök.
Kikotorta szegénykémet a szekrényből és beletette egy dobozba.
-Mi legyen lehúzzuk a wc-n vagy a kertben eltemessük?-kérdezte.
-Egyszerűen húzzuk le a wc-n már nincsen kedvem szertartást rendezni.De azért nyugodj békében Gunther.-simogattam a doboz tetejét.
Tom levitte hogy a többiek is eltudjanak köszönni tőle majd lehúzta a wcbe.Lementem a nappaliba hogy egy kis időt még a napból együtt tudjak tölteni legjobb barátnőmmel.Szerencsémre lent volt ezért beinvitáltam a konyhába hogy valami kaját kéne főzni a srácoknak.
-Ashley nem tudom hogy vagy vele de én valami almás kaját akarok enni.-mondta elgondolkozva.
-Az a helyzet hogy én is.Mondjuuuk...ááá meg is van.Apple Crumble?
-Olyat mindig Andi néni az általános sulis osztályfőnökünk szokott sütni az osztálykirándulásokon és az rohadt finom.
-Tényleg?Nem is emlékszem rá.Mind egy a lényeg hogy a receptet tudom.
Előkaptam mindent amit kell és nekiálltunk a sütögetésnek.Tulajdonképpen én kezdtem el Roxi meg csak a konyhapultról nézte ahogy főzök.Kénytelen voltam posztolni egy képet róla Tiwtterre.
@Ash_Clarks:Mert veled élvezetes a főzés.:DD@RoxanneWest

Folytattuk vagy inkább folytattam a főzést ami eléggé viccesre sikeredett ugyanis az egész konyha almában és vérben tocsogott mert Roxanne elvágta meglehetősen hatalmas nagy tehetséggel az úját mikor rávette magát hogy segítsen.

-Kééééééész a kajaaaa!!-kiabáltuk egyszerre a többieknek.
Egy szempillantás alatt az asztalnál voltak.Mindenkinek nagyjából egyenlően szedtünk de természetesen Maxnek nem volt elég.A mosogatást kiosztottuk Reneere és Maxre mivel mi főztünk ezért ne mi mosogassunk hanem a többiek is vegyék ki a részüket a munkából.Míg ők mosogattak leültünk a nappaliba.Roxi Nathan ölébe,én pedig Tom ölébe foglaltam helyet Nareesha pedig csak szolidan Siva mellé ült.
-Könyi,könyi meséljetek hogyan ismerkedtetek meg.-könyörgött nekik az éppen belépő Renee.
Siva már többször is mesélt Nareeshaáról de azt elfelejtette megemlíteni hogy együtt is vannak.Eddig én azt hittem hogy csak haverok vagy valami ilyesmi.Nagy vonalakban elmesélték hogy hogy s mint történtek köztük a dolgok majd mindenki felment lefeküdni kivéve engem meg Tomot.
-Mi legyen a neve ennek a kis husinak?-vettem fel az ölembe a ksikutyát.
-Nem is tudom.én Tomnak nevezném el mert ugyan olyan aranyos és cuki mint én.
-Azt egyből gondoltam.-forgattam szemeim.-de most komolyan ,nem maradhat név nélkül.
-Mondjuuk Sophi?
-Nem az túl hosszú egy ilyen kicsi kutyának.
-Sió?Tudod mint a gyümölcslé.-nevetett.
-Nem fogom egy gyümölcsléről elnevezni.
-Egyáltalán fiú vagy lány?
-Basszus.Néha fájdalmas hogy milyen hülye vagy.De semmi baj így szeretlek.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Akkor legyen mondjuk...Leó.
-Ez tetszik.Egyszerű de még sem egy tömeg név.
Miután megszületett a döntés tovább néztük a TV-t minek köszönhetően sikerült félálomba merülni.Az egyik pillanatban Tom telefonjának a fényképező hangjára lettem figyelmes.
-Mit csinálsz?-kérdeztem kómás fejjel.
-Csak megörökítettem milyen cuki amikor hulla fáradt vagy.Na gyere Csipke Rózsika menjünk aludni.-felvett az ágyról és felvitt a szobába.Tom még egy kicsit babrálta telefonját és természetesen feltöltötte Twitterére a képet amit készített rólam.
@TomTheWanted:Csak mert imádod amikor megörökítem ahogy alszol.#loveu

Nem volt annyi erőm se hogy megbosszuljam ezért majd valamikor máskor kitalálok valamit.Adtam egy jó éjt puszit az arcára és beléptem az álmok világába.

2 megjegyzés:

  1. Gyorsan folytatast!*-* Sajnalam szegeny Gunthert :D De a kis Leo is jo kezekben lesz ha Tom nem kerul sokszor a kozelebe :))

    VálaszTörlés
  2. Hát igen Tom egy kissé veszélyes az állatokra de Leo jó kezekben van:))Nem igérek semmit de talán ma már tudok új rész feltenni;)

    VálaszTörlés