2012. december 3., hétfő

Hiányérzet

30.fejezet
Reggel sajgó fejjel és óriásira duzzadt szemekkel ébredtem.Tom még nagyban aludt mellettem ezért próbáltam ninjaként kiosonni a szobából.Letusoltam,felöltöztem majd lementem a konyhába hogy elkészítsem a reggeli kávémat.Folyton csak Roxin járt az agyam.Nem tudtam elképzelni nélküle az életem.Amikor még a suliból hiányzott egy hetet minden nap hozzájuk jártam tanulni mert annyira elveszett voltam nélküle.Nagy erőfeszítés árán rávettem magam hogy elmenjek dolgozni de az ajtóban Renee hangjára lettem figyelmes.
-Ashley várj meg légyszi.
-Rendben nyugi megvárlak.-mosolyogtam.
-Roxanne nem jön?-kérdezte mire én még letörtebb lettem.
-Roxi haza utazott a tegnap esti repülővel.-mondtam erőltetett mosollyal az arcomon.
-Jézusom.Sajnálom ígérem többet nem hozom fel.-magyarázkodott.
-Semmi baj hiszen nem tudhattad.Gyere induljunk.-biccentettem fejemmel az utca felé.
Az úton csendben ballagtunk egymás mellett mint két idegen.Borzalmas volt ez a helyzet.Egyikünk sem tudta mit mondjon a másiknak.

Viszonylag tűrhető napunk volt a kávézóban.Nem voltak sokan és Scarlett is jó kedvében volt.Reneere vártam  Starbucks előtt mikor megszólalt a telefonom.Roxi nevét pillantottam meg a képernyőn és a szívem majd kiugrott a helyéről.
-Roxanne!Annyira örülök hogy hívtál.
-Én meg örülök hogy felvetted.Remélem nem okoztam nagy problémát a hirtelen eltűnésemmel?!
-Hát problémát nem okoztál de egy hatalmas űr tátong a ház oldalán amiatt hogy elmentél.
-Sajnos ez tűnt a legjobb megoldásnak.Csak azt szeretném mondani hogy épségben megérkeztem és hogy borzalmasan hiányzol.
-Te is nagyon hiányzol ám nekünk és még csak egy napja mentél el.
-Bizony.De most egy ideig láthatatlan szeretnék lenni a többiek számára rendben?-titokzatoskodott.
-Rendben.De velem ugye tartani fogod a kapcsolatot?
-Persze.És ma este webkamerán beszélünk rendbe? De intézd úgy hogy egyedül legyél.
-Úgy lesz.Most leteszem mert Renee lassan jön ki a kávézóból és gondolom nem szeretnéd ha észrevenné hogy beszélünk.Akkor este.Szia hiányzol.-tettem le mielőtt válaszolt volna.
Nagyon feldobta a kedvem ez a beszélgetés és annyira felpörögtem hogy akár ezer km-t is letudtam volna futni most azonnal.Megvártam Reneet majd elindultunk haza.

Mikor hazaértünk a srácok nem voltak otthon.Bementem a konyhába és a hűtőn egy cetlit találtam."Csajok közbejött egy fotózás meg egy kisebb megbeszélés.Nyolc -kilenc felé érkezünk.TW".Szóval a miénk a ház.Ismét egyedül csak most nem Roxival hanem Reneevel.Közöltem Renneevel hogy a srácok mikor jönnek majd főztem magamnak egy teát és beültem a gépem elé.Felnéztem Twitterre hova már jó régen nem néztem fel.Láttam hogy Tom felöltött egy fényképet és meg is jelölt a bejegyzésben.

"@TomTheWanted:A korán kelés ára.Még csak kilenc óra és ő már alszik.Jó éjt @Ash_Clarks.:)xx"
Mikor megláttam elgondolkoztam hogy mikor csinálhatta és mi ez az új mánia hogy egyfolytában engem fényképez.Ez tényleg így volt.Amióta barna a hajam megszállottan megörökíti minden pillanatom.Furcsa egy srác meg kell hagyni.

Meghallottam a kocsi hangját a ház előtt és felkiáltottam Reneenek.
-REEEEEEEEEENEEEEEEEEE!!!!Meg jöttek a fiúk.-kiabáltam torkom szakadtából.
-Ashley az utcán lehet hallani ahogy kiabálsz.-lépett be Jay az ajtón elsőként.
-Na és aztán?Ha valakit zavar fogja be a fülét.
-Jogos.-bólogatott.-Van itthon valami kaja?
-Nincsen.Nem főztem.Tudod én is dolgozom ahogy ti is és sajnos nem vagyok egy hét gyermekes családanya aki mindenre képes.
-Értem értem.-mosolygott.-Akkor kénytelen vagyok pizzát rendelni.
Felmentem az emeletre mert gondoltam Tom biztos ott van és a cuccait pakolja vagy isten tudja mit csinál.Nathan szobája közvetlen a lépcső mellett van és az ajtaja félig nyitva volt.Belestem rajta és láttam hogy Nath csak ül az ágy szélén és az egyik fényképet bámulja ami Roxiról készült.Óvatosan benyitottam majd leültem mellé.
-Tudom hogy nagyon hiányzik.-öleltem át a vállát.
-Borzalmasan.És fogalmam sincsen hogyan tudnám visszaszerezni.
-Egyenlőre még ne agyalj ezen hagyd hogy lenyugodjon hiszen tegnap ment csak el.Kitalálunk valamit ne izgulj.
-Rendben hallgatok rád hiszen te ismered mindannyiunk közül a legjobban.Egyébként bocs azért ami tegnap történt nem úgy gondoltam csak érted?!
-No problem.-mosolyogtam.-próbálj kicsit felvidulni és könnyebb lesz.Képzeld mindig azt hogy csak nyaralni ment haza és könnyebb lesz.-ezen csak mosolygott egyet majd megölelt.
Örültem hogy végre sikerült egy apró mosolyt csalni az arcára.Visszatértem eredeti úti célomhoz és bementem a szobánkba.Tom nyakig a szekrényben volt és keresett valamit.
-Khm,khm..Te mit csinálsz?-néztem rá kérdően.
-A kedvenc szürke melegítőmet tudod ami olyan ülepes.
-Ööö.Itt van rajtam.-vigyorogtam.-Bocsi de ez volt kéznél.
-Basszus én meg azt hittem elhagytam valahol.
-Nagyon nagy valószínűsége van annak hogy elhagyod a melegítődet de tényleg.-nevettem.
-Hidd el velem előfordult már.Na de most kérem vissza mert ha nem adod oda lerángatom rólad.-fenyegetőzött.
-Haha jó vicc volt.Nem félek ám tőled.
-Pedig kéne.-elindult felém majd mielőtt menekülni kezdtem volna felkapott és ledöntött az ágyra.-Háhá most megvagy aranyom.
-Jó odaadom a nadrágod ha ennyire kell csak szállj le rólam mert összetöröd a vesémet.
Mikor leszállt rólam megkerestem a saját melegítőmet majd átvettem azt.Együtt visszamentünk a nappaliba és lehuppantunk a TV elé.Kb 10 perc múlva megérkezett a pizza amit Jay rendelt.Mindannyian neki estünk és egy pillanat alatt megettük.11 óra felé eszembe jutott hogy Roxival megbeszéltem egy "találkozót".Azt mondtam a többieknek hogy felmegyek fürödni.Ez tulajdonképpen így is volt.Beültem a kádba majd a kád szélére helyeztem a laptopom.Roxi elérhető volt tehát felhívtam.Már nagyban beszélgettünk amikor Tom rontott be a fűrdőbe.
-Mond csak drágám nem tudsz kopogni?-néztem rá.
-De tudok csak mivel hallottam hogy beszélgetsz azt hittem valakivel megosztottad a kádat.Amúgy kivel beszélsz?
Ránéztem a monitorra ahol Roxi bólogatott hogy nyugodtan megmondhatom kivel beszélek.
-Csukd be az ajtót és akkor elmondom.-utasítottam.
-Á szia Roxi.-köszönt Tom Roxinak mikor odaért a kád mellé.
-Helló Tom.-mosolygott Roxi.-Légyszi legyen ez a hármunk titka hogy tartom veletek a kapcsolatot rendben?
-Számon ezer egy lakat.-húzkodta szája előtt a kezét.-Amúgy Ash csatlakozhatok a fűrdéshez?
-Nem.Én sem szoktam beszállni melléd úgyhogy te sem fogsz.És amúgy is már láttad Roxit ,megjegyezted amit kell úgy hogy ha megkérhetlek távozz.-mosolyogtam majd biccentettem fejemmel az ajtó felé.
-Rendben megyek is megyek már.Szia Roxi.-majd becsukta az ajtót.
-Tipikus Thomas Anthony Parker.-nevetett Roxi.
Egy darabig beszéltünk még majd mindkettőnknek dolga volt ezért letettük.Én kiszálltam a kádból majd bementem a szobába.Megvártam míg Tom befejezi a fürdést majd elköszöntem tőle egy jó éjt puszival.Nem kellett sokat várnom már aludtam is.

6 megjegyzés:

  1. "Tudod én is dolgozom ahogy ti is és sajnos nem vagyok egy hét gyermekes családanya aki mindenre képes".:DDDDD ahwwww imádom ezt a részt ahogy a többit is !:) következőt gyooorsan:)!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos vagy:) köszönöm a kommentet és a kedves szakavakat:) a következőt már tényleg csak akkor hozom ha Zita utólért;Dés neked sem ártana esetleg egy új rész amit olvasni tudok :D

    VálaszTörlés
  3. Awwwwww. Elkepzelttem nath-t olyan kis szomoru pofival es ramtort a fangorcs.;) ja es ZITA SIESSEL MERT KULONBEN VALNI FOGUNK! C:

    VálaszTörlés
  4. a családanyás tényleg elég vicces...:))) és az egész resz nagyon jó!!!:)kiváncsi vagyok mi lesz roxival..:)

    VálaszTörlés
  5. Waaaaa folytatast!:DD Imadom xx!

    VálaszTörlés