2012. november 1., csütörtök

Átlagos napnak indult


18.fejezet
Jó ideje volt már hogy kint éltünk Londonban.A The Wanted-os srácokkal nagyon jó volt a kapcsolatunk és már szinte náluk laktunk.Tommal megpróbáltuk mi is titokban tartani a kapcsolatunkat úgy mint Roxi és Nath de nem nagyon jött össze.Ugyanis a mai nap behívták a fiúkat Elen Bolyphick rádiós műsorába.Mivel Roxival ismét ketten maradtunk úgy döntöttünk kitakarítunk a házban és én meg főzök valami finomat vacsira mert a srácok csak este fele jöttek haza.Roxi az emeleten takarított én meg a konyhában főztem amikor megcsörrent a telefonom.Ismeretlen szám hívott.
-Igen?!Ashley Clarks vagyok.
-Szia Ashley.Elen Bolyphick vagyok a Jó reggelt London reggeli rádiós műsorából.-mutatkozott be.
-Na hát szia Elen.-köszöntöttem.
-Remélem jól indul a napod hiszen megtudtuk hogy te és egy bizonyos Roxi barátnőd a The Wanted házában laktok.Vagy legalább is valami olyasmi.-nevetett.-A srácok itt ülnek mellettem ezért hívtunk hogy feltegyünk néhány kérdést.Benne vagy?
Egy kissé lesokkolt a hír hogy a média megtudta hogy a fiúkkal lakunk de szívesen válaszoltam pár kérdésre.
-Persze nagyon szívesen válaszolok.
-Csodálatos.Akkor kezdjünk is hozzá..mesélj egy kicsit milyen a fiúkkal lakni.Otthon is ennyire őrültek mint a nyilvánosság előtt?
-Tulajdonképpen ez mindig változó.-kezdtem bele válaszomba.-mert van olyan hogy tényleg pörögnek és akkor nem lehet leállítani őket de van olyan hogy képesek akár egész nap a kanapén heverészni.
-Hát néha az is kell hiszen ők is pasiból vannak.-nevetett.-És ilyenkor amikor a fiúk nincsenek otthon mit csináltok ketten?
-Hát igazából ez is változó.Mindig attól függ hogy milyen állapotban van a ház meg milyen kedvünk van.Ma például romokban hever mindenhol kupi van ugyhogy takarítunk ezerrel.És többnyire úgy van hogy Roxi az aki takarít meg rendet tart én pedig főzök meg mosok.De általában besegítünk egymásnak.
-Ez bizony így is van.-szólalt meg Tom.-imádjuk őket.Amióta velünk laknak minden rendben van és Ashley fantasztikusan jól főz na meg persze hatalmas arcok és nagyon nagyokat szoktunk bulizni.
-Akkor tökéletesen kiegészítitek egymást.Remek.Lenne itt egy nagyon fontos kérdés hozzád Tom meg Ashley hozzád.Már rengetegen kérdezték hogy van e köztetek valami mert bizonyos források szerint megvan az a különleges szikra.Igaz ez?Szeretnénk választ kapni.
-Igaz.-mondtam.-van köztünk valami de ez nem több a barátságnál.Ha lenne is köztünk valami akkor arról tudna az egész világ az biztos.
-Így van.-helyeselt Tom.
-Rendben.Köszönjük a választ és azt is hogy velünk voltál Ashley további szép napot neked.
-Nagyon szívesen.Sziasztok.-letettem majd folytattam a főzést.
Nem sokkal később Roxi jött be a konyhába sokkos fejjel kezében pedig az aznapi postával.Leült a pulthoz és mint aki egy borzalmas halál hírt olvas olyan volt.
-Mi az?Mi ilyen meglepő ebben az újságban?Olyan mint a többi.-vettem magamhoz de mikor megláttam mi van a címlapon sokkot kaptam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése