2012. november 1., csütörtök

Kölcsön kenyér visszajár

17.fejezet
-Sziasztok.-nyitottam ajtót.-minek jöttetek ekkora csomagokkal?
-Szép jó estét ügyetlen szöszike.-köszöntött nevetve Max.-Hát soha nem lehet tudni mikor mire lesz szükség.
-Ja meg persze valamiben a söröket is el kellett hozni.-mutogatott Jay a táskájára.
-Ó! Mindent értek.Gyertek megmutatom hova tegyétek a cuccokat.-biccentettem fejemmel az emelet felé.
Bevezettem őket a gardróbomba mivel ez tűnt a legnagyobb tároló helységnek.Mindenki letette a cuccait majd együtt kimentünk drága barátnőmhöz aki már nagyban sütögetett.Nathan egyből megrohamozta Roxit ölelésével és csókjával.Édesek voltak együtt.A kaja viszonylag hamar elkészült és mindenki agyon dicsérte.Evés után elkezdtünk sztorizgatni majd Tom úgy döntött lehozza a gitárját és játszik valamit nekünk.Már egy jó ideje fent volt és azt hittem eltévedt vagy valami ilyesmi ezért utána mentem.Meglepetésemre csak állt a gardrób közepén és a ruháimat nézegette.
-Hát te nem a gitárodért indultál?-kérdeztem.
-De igen csak közben elgondolkodtam hogy hogyan lehet valakinek ilyen sok ruhája mint neked.-mutatott a polcokon tornyosuló ruhákra.
-Hát én is nőből vagyok szóval erre nem tudok válaszolni.-mosolyogtam.
-Még jó hogy nőből vagy hiszen ha pasi lennél nem csinálnám ezt.-rám nézett egyik kezével megfogta az arcom majd megcsókolt.Fogalmam sem volt mi történik.Csak élveztem a pillanatot és azt kívántam hogy bárcsak soha ne érne véget.
-És akkor most mi lesz?-mondtam-megpróbáljuk?-erre csak megcsókolt újra meg újra.-tehát meg.-mosolyogtam.Hogy mondjuk el a többieknek?
-Szerintem nem kell ezen törni a fejünket.-mutatott az ajtóban álló kis csapatra mire én csak átkaroltam és nevettem.
Tehát még egy szerelmes párral bővült a csapat.Mivel már senkinek sem volt kedve kimenni eloltottuk a tüzet és elosztottuk hogy ki hol alszik.Jay,Max és Siva aludtak a vendégszobában Nathan nem meglepően Roxival Tom pedig velem.Mindenki mindenkinek jó éjt-et kívánt és lefeküdt aludni.
                                                             
                                                                     ***

Roxival már korán fent voltunk így hát maradt időnk leellenőrizni a "csapdákat" amiket tegnap bekészítettünk.Minden a helyén volt szóval csak a hatásra vártunk.Nem is telt el sok idő mikor egy hatalmas ordítást hallottunk majd Tom állt előttünk kezében egy gumi pókkal.
-Szerintem bemutatkoztak egymásnak.-kortyolt bele kávéjába Roxanne.
-Szerintem is.-helyeseltem.
-Szóval a ti művetek.-nézett ránk.-ezt megjegyeztem.
Néhány perc múlva Max jött le "fogkrémmel" a kezében.
-Had kérdezzem meg milyen fogkrémet használtok?Csak mert ennek kissé borotva hab íze van.-mondta Max.
-Hát tudod úgy gondoltuk kipróbálunk valami újat.-nevettem.
Max után Nathan jött be aki a habzó fogkefét mutogatta.
-És esetleg ezzel kapcsolatban van valami mondandótok?-nézett ránk mire mi csak nevettünk rajtuk.
-Tehát akkor ti ilyen vicces lányok vagytok mi?-mondta Siva aki a majonézes üveget fogta a kezében.
-Eltaláltad.-mosolygott barátnőm.
Délután kettőkor a fiúk összepakoltak és elmentek mert egy interjúra kellett menniük.Hirtelen nagyon üres és csendes lett a ház.Roxival úgy döntöttünk hogy rendet rakunk és egy hatalmas tál popcornal be ülünk a TV elé és egész délután filmezünk..Hajnali egykor meguntuk és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése