2012. október 21., vasárnap

Még az elején 2

2.fejezet.
Reggel kivételesen hamar elkészültem így hát marad időm erre arra.Szerencsére már a tanév utolsó felében jártunk.Hamarosan eljött az érettségi és az az előtti három napom csak tanulással telt.A harmadik napon csak ismételtem az anyagokat ám de az egyik pillanatban megszólalt a telefonom és úgy megijedtem hogy lezuhantam az ágyról.Nem meglepően édes,kedves barátnőm hívott Roxi.
-Helló! Na mizu szőkeség?-mondta kicsattanó jó kedvel.
-Hali hali! Pont most vakarom fel magam a padlóról.-nyögdécseltem.
-Na mi az ő a padló az új kiszemelt és máris rámozdultál?
-Hahaha!Valószínű hogy a padló lesz a férjem.-próbáltam komoly lenni de elnevettem magam.
-Rádvall!-ismét nevetett-na hogy haladsz a tanulással?
-Most már csak ismételgetek miért?
-Csak mert már én is végeztem és arra gondoltam hogy mi lenne ha kikapcsolódás képpen beugranánk a mekibe?!
-Aaa életmentő ötlet-hálálkodtam-egy óra múlva ott tali rendben?
-Rendben addigra összeszedem magam.Na puszillak.-majd mielőtt elköszöntem volna letette.
Már lassan három negyed órája vártam drága barátnőmre de még mindig nem láttam sehol.Unaloműzés képpen fenéztem Twitterre és posztoltam Roxinak mert biztos voltam benne hogy az idefele úton kockulni fog.
@RoxiTheWanted ideérhetnél ám!
De abban a pillanatban amikor felemeltem a fejem Roxi már ott ült előttem a szokásos almás pitéje és jegeskávéja társaságában.
-Már azt hittem soha nem érsz ide!-kezdtem bele a prédikációmba.
-Jó na hát most na!-nevetett-tudod hogy más időzónában élek mint te-érvelt majd belekortyolt a jegeskávéjába.
-Igen persze hát hogy ne el is felejtettem-nevettem el magam.-és amúgy hogy érzed felkészültél a holnapi érettségire?
-Hát igen.Remélem tényleg sikerül és mehetünk Londonba.Te hogy érzed?
-Nagyon sokat tanultam és remélem én is hogy London nem marad el.Csak attól félek hogy rám jön a "lámpalázam" és teljesen leblokkolok.-komolyodtam el.
-Nyugi Ash.-nyugtatott-Nincs mitől félned! Nálad okosabb és szorgalmasabb emberrel még nem találkoztam.Minden jegyed szín ötös.A lámpalázzal meg ne foglalkozz én mindig melletted leszek.
-Ez nem kétség...te vagy a világ legjobb barátja.-átöleltem majd megettem a maradék sültkrumplimat és megkérten Roxit hogy menjünk mert már lassan éjfél lesz.
Haza fele úton még egy kicsit beszéltünk majd Roxi házánál elköszöntünk és egyedül fojtattam utamat hazáig.Anya már aggódva várt de sikerült kimagyaráznom miért késtem ilyen sokat.Felmentem letusoltam felvettem a pizsim egy kicsit még gondolkoztam az élet nagy dolgain majd eltettem magam holnapra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése