2012. október 21., vasárnap

Még az elején

Íme az első fejezet!Nem tudom mikor fogom hozni a következő részt de igyekszem majd.


1. fejezet
Reggel szokásomhoz híven eléggé nehezen keltem ki az ágyból. 7:45 volt már és egy kicsit sietősre kellett vennem a tempót.Utam elsősorban a fürdőbe majd a gardróbba vezetett.Miután kész lettem anyu már a kocsiba várt.A fülhallgató a fülemben volt és bömbölt a zene ezért anya mondhatott bármit nem reagáltam rá.
-Ashley!!! Hahó! Anyu hívja Ashleyt!
-Ha?! Vagyis ne haragudj nem hallottam hogy szóltál.Figyelek.-mondtam mentegetőzve
-Vettem észre hogy nem hallod. Hány órád lesz ma?
-7! Miért?
-Csak mert van egy kis dolgom háromig ha gondolod érted megyek.
-Nahát milyen elfoglalt valaki-vicceskedtem-rendben akkor fél négyre gyere a parkolóba.
Mondtam majd egy hatalmas puszi után kiszálltam a kocsiból és mentem is az első órára.Suli után a legjobb barátommal Roxival megvártuk anyut a suli előtt. Addig is hogy elüssük az időt a jövőnket kezdtük el tervezgetni.Még általánosban megesküdtünk hogy ha leérettségiztünk akkor az első repülővel indulunk Londonba.
-Roxi! Anyudéknak említetted már az Angliai utat?
-Hát hogy a viharba ne!?Azt mondták örülnek a tervnek de van egy kérésük...
-Na mi az?-érdeklődtem kicsit félve
-Csak akkor mehetek ha már neked is minden biztos és hogy odakint sem fogjuk elhagyni egymást.
-Ez alap dolog életem. Amúgy meg anyuméknak is van egy kérésük..
-Mégpedig?
-Az lenne hogy mire megyünk legyen stabil állásunk meg persze lakásunk és mondták hogy ők szívesen segítenek mindenben csak szóljunk nekik.
-Már azt hittem valami komolyabb mert olyan szomorú fejet vágtál.-mondta mosolyogva.
Beszélgetésünket a kocsink dudájának hangja zavarta meg mert anyu ebben a percben  érkezett meg.Megkérdeztem Roxit hogy elvigyük e  de ő inkább sétált.Köszönés képen egy hatalmas puszit nyomtam anya arcára.
-Mi ez a hatalmas nagy jókedv?-kérdezte meglepődve.
-Semmi.Már nem is adhatok puszit ok nélkül?
-Dehogynem csak már régen volt ilyen mosolygós napod.-érvelt
-Hát ez igaz-mosolyogtam
Mikor hazaértünk gyorsan felnéztem twitterre posztoltam egy keveset majd nekiálltam tanulni...Tíz órakor be is fejeztem a tanulást és mentem is fürdeni majd aludni.Nem kellett sok idő pár percen belül már aludtam is.

2 megjegyzés: