2013. január 23., szerda

Egy nem hétköznapi Szilveszter

És megszületett az első szilveszter is amit próbáltam viccesre írni.Elég sokat gondolkodtam azon,hogy mi lenne ha esetleg ez a fejezet egy évadzáró lenne és majd kicsit később elkezdeném a második évadot.Ha van valami véleményetek erről akkor légyszi komiban megírni had okuljak belőle.
Ja és köszönöm a rengeteg inspirálást Barbinak.:) Imádlak.
ui:+3 komi még mindig áll!ÉS KOMENNTEKET KÉREK!!!



38.fejezet
Reggel megpróbáltam érthetően Tom tudtára adni,hogy nem akarok felkeni.Folyton csak "Ash kelj fel,kelj fel,kelj fel!" szövegét hallgattam.A szilveszter eléggé felpörgette szegényt és valahogy ez az energiabomba átragadt rám is és nem bírtam tovább fekve.
-Most örülsz?-másztam ki az ágyból dühösen,de nem bírtam tovább,hogy ne nevessem el magam.
-Mindennél jobban.-vigyorgott.-Ja és amúgy Jay meg Renee elmentek bevásárolni estére.
-A lényeg a sok pia és akkor minden simán fog menni.-adtam neki egy puszit majd beballagtam a fürdőbe.
Annyira meglepődtem azon amit mondtam,hogy szinte magamra sem ismertem.Eddig én volt Ashley Clarks a jó kislány aki mindig szorgalmasan tanult(persze ameddig jártam suliba),most meg én vagyok Ashley Clarks az alkoholista.De hiszen egyszer mindenki felnő,nem?

20 perces áztatás után felöltöztem,és letotyogtam a lépcsőn drága családomhoz.
-Ashley!-vigyorgott rám tárt karokkal Max.
-Tudom tudom éhes vagy.-szememet forgatva indultam a konyha felé.
-Segítek!-szaladt utánam Roxanne.
-Mi csípett,harapott,mart meg hogy segítesz főzni?-néztem rá nagy szemekkel.
-Baj,hogy vágyom a legjobb barátnőm társaságára?-háborgott mire én csak felvont szemöldökkel néztem rá.-Jó,beszélni akarok veled.
-Valahogy éreztem.-nevettem.-Na akkor ki vele.
-Nathan már egy hónapja azzal nyaggat,hogy szexeljünk.És kezd baromira kiakasztani.
-És mi közöm nekem ehhez?
-Az,hogy te mit szoktál ilyenkor csinálni Tommal,hogy leálljon?Mert akár hiszed akár nem,eléggé irritáló már egy bizonyos idő után,hogy esténkét folyton azt hallgatom,hogy "Roxi.Bébi.Tudom hogy nagyon szeretsz és te is akarod." vagy "Cica valami vár odalent rád" vagy "Könyörgöm Roxanne kérlek bármit megteszek csak kérlek könyörgöm,elég ma este is és utána nem kérek mást".-sorolta mire belőlem kitört a fullasztó röhögőgörcs.-Ne röhögj mert egyáltalán nem vicces!
-Igaz,bocsánat.-próbáltam nyugtatni magam.-Figyelj.Szerintem ma megadhatod neki a lehetőséget rá,mert ugye szilveszter és mindenki hulla részeg lesz.Ja és persze újév alkalmából.
-És ha nem fog majd emlékezni rá?
-Akkor azt mondod neki,hogy "sajnálom drágám a te hibád,hogy lemaradtál róla"
-Isten vagy.Imádlak.-nyomott egy puszit az arcomra,majd azzal a lendülettel ki is ment.

Gyors szalonna és tükörtojás elpusztítása után,Jay és Renee is sikeresen megérkeztek 10 szatyor kíséretében.
-Ezekben mind pia van?-nézett rájuk döbbenten Nareesha.
-Igen.Ja meg pár doboz koton is köztük van.-vigyorgott Renee Maxre.
-Mindig tudod mi kell nekem.-átkarolta a derekát és megcsókolta.
-Látod Roxi,Renee tudja mi kell egy férfinak.-szólalt meg Nathan.
-Nathan hagyd már abba.-förmedt rá Roxi.-Komolyan olyan vagy mint egy szexéhes kis srác akinek nem jár máson az esze csak a nőkön.
-Roxi ha jobban belegondolsz Nathan még fejlődésben van.-nevetett Jay.
-Kikérem magamnak.Nem én vagyok itt egyedül 19 éves.És igenis nekem is szükségem van a szexuális életre.
-Csss!Semmi baj,majd este kárpótollak ha jó leszel.-ölelte magához Roxi mire mi csak egy kacér pillantást vetettünk rájuk.

                                                                                    ***

Délelőtt Nareesha,Roxanne,Renee és én megbeszéltük,hogy olyan szinten kirittyentjük magunkat,hogy olyat még nem látott a világ.Egyszer élünk. Roxi kezdte a sort a fürdőben mi pedig,mint a kiskacsák követtük.Előhalásztuk a legrövidebb,és legkivágottabb ruháinkat(hiába van kint -21°),a legmagasabb sarkú cipőinket,és a lehető legdögösebb sminket kentük fel magunkra.Ha jobban belegondolok úgy néztünk ki mint akik most léptek le a kifutóról.
A nappaliban kipakoltuk az összes piát az asztalra és míg vártuk a fiúkat iszogattunk és sztorizgattunk,meg persze kibeszéltük egyesével a srácok jó/rossz tulajdonságait. Nareesha elmesélte,hogy egyszer Siva mennyire beégett a szülei előtt amikor elhívták magukkal vacsorázni.Amikor kihozták a kézmosó vizet,Siva azt hitte,hogy leves ezért halál lazán elkezdett belőle enni,majd mikor rájött,hogy mindenki őt nézi megszólalt,hogy az ő hazájában ez így szokás.
Kicsit sem röhögtük kockásra a hasunkat ameddig a fiúk nem készültek el.
-Roxi te kajak így jössz?-szólalt meg hirtelen mögöttünk Nathan.
Hátrafordultunk és megláttuk az egymás mellett felsorakozó szívdöglesztő urakat.
-Hogy mi?-nézett rá Roxi értetlenül.
-Hát nem lesz túl visszafogott ez a ruha?
Roxi megköszörülte a torkát,leszállt a székről majd megigazította,tökéletes testén helyet foglaló ruhadarabot majd felvont szemöldökkel nézett Nathanre.
-Tudod mit nem szóltam semmi.-vakargatta tarkóját zavartan.
-Én is úgy gondoltam.-nevetett Roxi.
A srácok jó alaposan végigmértek minket,és mi is őket,majd közös megegyezés alapján elhatároztuk,hogy éjfélig csak mértékkel iszogatunk.Utána mindenki ahogy jól esik neki annyit ihat.

Az újévi fogadalmaim idén nem hiszem,hogy nagyon betarthatóak lesznek.Főleg nem az én őrült kis családommal. 2012 utolsó 10 másodpercében végigfutott az agyamon az egész életem.Az,hogy nyolcadikos-an elhatároztam Roxival,hogy kint fogunk élni Londonban.Akkor még nem is gondoltam volna,hogy valóra válik.És megtörtént.Őszintén szólva egyetlen percét sem bántam meg az itteni életemnek.
Annyira elgondolkodtam,hogy csak azt vettem észre,hogy Tom megcsókol és mindenki boldog újévet kíván.2013 első másodpercét a világ egyik legkedveltebb fiúbandájával töltöm,akik között Tom éppen engem csókol,és persze a világ legjobb barátnőjével aki élete szerelmével úgyszint nyálat cserél.
-Hát akkor 2012 emlékére b*sszunk be mint az állat!-emelte magasba poharát Siva,hogy koccintsunk vele.
Hogy én se lógjak ki a sorból töltöttem magamnak egy pohár Jack Daniel's-t és egy húzásra leküldtem.
Miután már kellő képpen mindenki tutira hulla részeg volt Max kitalálta,hogy menjünk be a városba mert ott biztosan jó bulik vannak.Természetesen senkinek nem volt ellenére ezért kaptuk a kabátokat és elindultunk bulit kutatni.Ahogy beértünk,rögtön egy szimpatikusnak tűnő pubban kötöttünk ki.Amennyire csak lehetett kiütöttük magunkat,majd miután meguntuk a társaságot visszaténferegtünk a házba. Tom útközben(isten tudja melyik részénél)felfedezett a ház végében egy hatalmas nagy medencét.
-Medencés buli!-kiabálták a fiúk egyszerre.
Nekünk sem kellett kétszer mondani ledobtuk a táskákat és a cipőket majd követtük a példájukat.
Amire még emlékszem,hogy ruhában mentünk be,de viszont ruha nélkül pancsoltunk tovább.Mindenki a saját párjával volt elfoglalva még Jay is aki útközben szedett össze valakit aztán szépen sorban elvonultunk kettesével,hogy "jól érezzük magunkat"(gondolom vágjátok).
-Ez életem legjobb éve.-ábrándozott Tom mikor felértünk a szobába és levettem a magam köré tekert valamit amire nem pontosan emlékszem.
-Garantálom,hogy továbbra is ez legyen.-húztam magam felé az ágyhoz.
Ezzel a mondattal bebizonyosodott,hogy ez életem legjobb szilveszter éjszakája...

       

2 megjegyzés:

  1. Még csak most találtam rá a blogodra,s nagyon tetszik !!(Y);)
    Folytatást...!!!*-*

    VálaszTörlés
  2. nehogy abba hagyd!!! folytasd létszi !!!

    VálaszTörlés