2013. január 11., péntek

Az első karácsony.

Es amint látjátok itt az új rész.Az első karácsony és az első sikeres félévim született meg.(Bocsánat csak annyira örülök neki hogy muszáj volt elmondani).Remélem ezt is minél többen fogjátok olvasni.Köszönöm,hogy az előző részhez is kommenteltetek.És persze hogy 70 ember elolvasta.
ui:+3 komi!!!:D

37.fejezet
Átlagos napok teltek el karácsonyig.A fiúknak egy két koncert közbejött,de semmi extra.Csak tegnap volt egy pici iszogatás karácsony tiszteletére,mivel ma végre karácsony van.Tom édesen alszik mellettem mint mindig,én meg mesélem nektek mi történt az elmúlt napokban.Az első karácsonyom lesz amit a szüleim nélkül töltök,és az első amit a The Wanteddal. Kis merengésem az a tudat zavarta meg,hogy talán fel kéne kelni és esetleg nem árt főzni valamit amit majd este "Karácsonyi Vacsorának" fogunk nevezni.Gyors kutatás után a szekrényben megtaláltam a tökéletes ruhát a mai napra.Míg a pólóm elejét kerestem valaki átkarolta a derekam és egy puszit nyomott a nyakamra.
-Jó reggelt szépség.-suttogta.
-Neked is jó reggelt.-mosolyogtam.-Imádom a reggeli "Ádám pólód"
-Hát hiába.A testemnek lehetetlen ellenállni.Főleg nem a meztelen felső testemnek.
-Valahogy ezt a választ vártam.
-Nekem meg a pólód tetszik nekem adod?
-Nem adom neked mert ez az enyém.Ha tetszik vegyél magadnak.
-Egyszerűbb ha ellopom.-kikapta a kezemből a ruhadarabot és kirohant a szobából.
-Thomas Anthony Parker!!!Azonnal add vissza a pólómat vagy neked véged.-kiabáltam,melltartóban és cicanadrágban rohanva utána.
Leszaladt a nappaliba és elkezdett a kanapén ugrálni mint valami fogyatékos hülye gyerek.Közben Max,Roxi,Siva,Renee és Jay ültek a TV előtt.Nem kis szemekkel néztek,hogy mégis miért kiabálok már korán reggel melltartóban és nadrágban.Még szerencse,hogy nem vagyok egy szégyenlős típus mert különben már sikítva rohantam volna el.
-A lényeg,hogy egy nyugodt párkapcsolatban élnek mindketten.-állapította meg Nareesha.
-Hidd el ezek az idióták nélkül olyanok lennénk mindannyian mint pár fa.-mondta Roxanne.Mivel látta,hogy senki nem vágja miről beszél ezért folytatta.-Nem mozdulnánk semerre és csak ülnénk a seggünkön.
-Igen és a legnagyobb izgalom az életünkben az az lenne,hogy télen lehullanak a leveleink.-csatlakozott hozzá az éppen akkor letotyogó Nathan.-Tom add már vissza neki azt a pólót mert mindjárt megfázik.
-Jó tessék itt van.-nyújtotta felém a pólómat,kisfiús szomorúságot festve az arcára.
-Köszönöm Nathan hálám a sírig fog üldözni.-hálálkodtam majd belebújtam,a végre kemény munkával megszerzett ruhadarabba.
-Szóval,mivel sikerült a reggelünket feldobnotok boldogok lennénk,ha eldöntenénk mi legyen a mai nap terve.-kezdte a szokásos programbeosztást Jay.-Első:Kéne fa.Mert ugyebár a karácsony fa nélkül nem ér semmit.Második:Roxi,Ashley,Nareesha és Renee főznek valami isteni vacsorát és addig mi a fiúkkal feldíszítünk mindent.Oké?-erre mindenki vagy Oké-zott vagy annak szinonimáival fejtette ki beleegyezését.Csak Sivának voltak homályosak a dolgok.
-Ma karácsony van?-nézett maga elé tanácstalanul.
-Üdv az élők között drágám.-veregette meg a vállát Nareesha.
-Milyen gyorsan eltelt ez az év.-jelentette ki Siva.
-Inkább a nosztalgiázás helyett szedd a kabátod és gyere segíteni fát keresni.-utasította Tom.
-Hé emberek még valami!-szólalt meg hirtelen Nathan.-Idén Ashley és Roxanne kedvéért magyaros karácsonyunk lesz.Ami azt takarja,hogy este ajándékozunk és nem holnap reggel.
-Juhéééééé!De most menjünk már.-kiabált és ugrált kifele az ajtón Tom.
Komolyan mondom néha olyan mint egy kifogyhatatlan Duracel nyuszi.
Roxi nagyon boldog volt,hogy ha már nem lehetünk a szüleinkkel akkor legalább egy kicsit közelebb érezheti magát hozzájuk ha "magyaros" karácsonyunk lesz.

A lányokkal összeszedtük minden erőnket és nekiálltunk a sütésnek főzésnek. Roxi és én voltunk a süti felelősök,Renee és Nareesha pedig az előétellel és főétellel foglalkoztak.Általában én vagyok az aki a legtöbbet sürög-forog a konyhában de most minden tapasztalat kiszállt belőlem.Minden alapanyagot kihagytunk a sütiből és ráadásul a csoki a gyengém és szinte az egészet felfaltam. Roxi kedves ezt ezer örömmel meg is örökítette.
@RoxanneWest:Talán a többieknek is hagyni kéne.:DD@Ash_Clarks

Erre a válaszom csak egy flegma grimasz volt.

A sütögetést hál' istennek befejeztük kb olyan 6-7 fele.Egy percre se sikerült leülni mivel a srácok pont akkor állítottak be a karácsonyfával.Kijelentettem,hogy had én tegyem fel a csillagot  tetejére és sikerült is megszereznem ezt a megtiszteltetést.Reménykedtem benne,hogy ahogy magunkat ismerem sérülés nélkül megússzuk.Ez sajnos nem így lett.Előre láttam,hogy ez nem lesz jó.Tom beleült Jay nyakába és úgy próbálták a fa felső részét is feldíszíteni.Végig követtem ahogy szépen lassan el dőlnek mint a kártyavár.
Szerencséjükre csak a kanapéra estek úgyhogy mindenkiből a sírás és nevetés keveréke tört ki.Nagy nehezen összeszedték magukat és folytathattuk a díszítést.Mikor Tom a nyakába vett,hogy elérjem a fenyőfa tetejét mázlim volt,hogy nem estünk el.
-Én teszem az első ajándékot a fa alá.-kiabálta Renee és Max akik versenyt futottak a szobájukig,hogy ki hozza ki először az ajándékokat.
Ezt természetesen mi is kihívásnak tekintettük és mi is elindultunk értük.Kénytelen voltam lefotózni és posztolni twitterre egy képet,hogy mennyire fantasztikus a karácsonyunk.
@Ash_Clarks:Az év legjobb percei.:)

Izgatottan ficánkoltam a helyemen miközben vártam,hogy mindenki lefáradjon és elkezdhessük az ajándékosztást.
-Emberek figyelem.-vonta magára a figyelmet Jay.-Ez volt életem legjobb éve.Kezdődött azzal,hogy a két energiabomba berobbant közénk.-itt rám és Roxira vigyorgott.-És,hogy ezt a spanyol szépséget is megismerhettük.-itt pedig Reneere.-Ja és persze Nareesha.Remélem,hogy a jövő év végre nekem is hoz majd egy új románcot és nem kell forever aloneba léteznem.A lényeg,hogy Boldog Karácsonyt.
Tökéletes volt ez a kis rögtönzött beszéd.Megható volt és mivel a srácok felszereltek négy fagyöngyöt a szerelmesek megtehették az első karácsonyi csókot.
-Kérlek ajándékozzunk már végre.-türelmetlenkedtem.
-Oké akkor essünk neki.-nevetett Roxi és nekiszaladt az ajándékhegyeknek.

Mindenki megkereste a saját nevére szóló ajándékot.Roxi Nathantől egy hatalmas plüssmacit kapott ajándékba és egy nyaklánc lógott a nyakába amire egy R alakú medál volt fűzve.Tőlem Roxi egy Ice Watch órát kapott.Nathan egy eléggé vicces és hasznos ajándékot kapott Tomtól. Nathan döbbenten bámulta az elé táruló kotonos dobozt.
-Gondoltam szükséged lesz még rá.-kacsintott rá Tom.
-Köszönöm Tom.Nem vártam többet.-nevetett.

A továbbiakban mindenki örült az új ajándékának.Én Maxtől egy fakanalat kaptam,hogy továbbra is tudjak főzni nekik.Eredeti mondhatom.Roxitól pár IPhone hátlapot kaptam aminek nagyon örültem.Mindig tudja minek örülnék a legjobban.Hát röviden ennyi lett volna az ajándékozás.Ja és persze én Tomnak egy új telefont vettem mivel az előzőt sikeresen beejtette a wc-be.

Lent hagytuk az összes mosogatnivalót a konyhába és ajándékokkal teli kezekkel ballagtunk fel a lépcsőn.Levedlettem a feszülős cicanadrágot ami viszonylag kényelmetlenné válik mikor az ember már egész nap abban van,és bedőltem az ágyba.Megvártam míg Tom drága kifárad a fürdőből az új telefonja társaságában.
-Látom öri barik letettek.-mosolyogtam.
-Még jó,hogy.Te vagy a világ legjobb barátnője.-mutogatott egy szívet felém a kezével.
-Annyira romantikus tudsz lenni.-nevettem.-Inkább gyere aludni mert én lassan elalszom.
-De így szeretsz nem?
-Jaj hát persze.-megfogtam a pólóját és közelebb húztam magamhoz,hogy megtudjam csókolni.
Természetesen a csókból egy 10 percen keresztül tartó smárolás lett majd miután mindkettőnknek elfogyott az összes nyála,összebújva elaludtunk.

4 megjegyzés:

  1. és most képzeld el ahogy fangörcsölve vihogok.:DDDD<3 nagyon jó. kövit.<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó !!! mint mindig gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetsziiik!!! ááá csak így tovább:D <3

    VálaszTörlés
  4. Bár nekem lett volna ilyen karácsonyom...! (: nagyon jó, mint mindig. <3 siess a kövivel.:DD

    VálaszTörlés