2012. december 25., kedd

Boldog Szülinap.

És az új rész hölgyeim és uraim.Izgulok hogy ne legyen unalmas számotokra,és hogy a világ legeslegjobb barátnőjének tetsszen és remélem olyan lett amilyet szeretett volna.Nagyon imádom és tényleg ő az az ember akire mindig számíthatok.
ui.:ismét a kommentekkel nyaggatlak titeket de könyörgöm hogy legalább csak pár szóban fejtsétek ki mit gondoltok róla mert különben nem lesz új rész.És a +3 komi még mindig áll!!!

35.fejezet
-Igen Tom alszok.Csak alva beszélek.
-Jól van.De most őszintén,téged nem érdekel a Roxis kérdésre a válasz?
-Öhm..nem?!
-Engem viszont mar a kíváncsiság,szóval menjünk.Tuti,hogy Nathan akciózni akar mert láttam az arcán,hogy vigyorog a mi pici Roxinkra.
-Ha akarsz menj én maradok.
-Nemáááááár.Ez nem ér.Amikor te akartál valami perverzet akkor,jó oké menjünk,de amikor én akarok hallgatózni akkor persze nem lehet.
-Ha elmegyek veled befejezed?
-Be.
-Gyere.
Kimásztam az ágyból és mint egy betörő kiosontam a szobából.Tom lerohant a konyhába poharakért a "sztereó hangzás" érdekében.Megpróbáltuk a legnagyobb csendben hozzáilleszteni a poharakat a szobaajtónak és belekezdtünk a hallgatózásba.Már majdnem elaludtam pohárral a kezemben amikor hirtelen Siva tűnt fel a folyosó végén.
-Ti meg mi az istent csináltok?-nézett ránk hatalmas szemekkel.
-Megakarom kapni a választ arra a kérdésre hogy milyen hangokat ad ki Roxanne szex közben.-vigyorgott Tom.
-És Ash te ebbe belementél?-lépett oda hozzám,Siva háta mögül megjelenő Nareesha.
-Szerinted volt más választásom?Ha nem jövök ki vele képes magával rángatni.
-Afelől semmi kétségem.-nevetett.-De ha már ti is akkor mi is,nem maradunk ki a jó buliból.
Kihoztak a szobájukból két poharat és csatlakoztak hozzánk.Nem sokkal később Renee és Max is megjelentek majd ők is beszálltak.

*Roxanne szemszög*
-Várj egy percet.-mondtam Nathnek két csók között.
-Mivan?Valami nem jó?Szólj ha baj van,vagy ha nem akarod.
-Nem nyugi semmi ilyesmi,csak van egy olyan érzésem,nem vagyunk egyedül.
-Hát előfordulhat ,hogy a sarkokban egy-két pók meghúzta magát.
-Nem arra céloztam.A mi társaságunkat emberek alkotják.
-Mi van? Most tényleg nem értek semmit.
-Akkor megmutatom.
Magam köré csavartam a takarót és Nathannek is javasoltam ,hogy kövesse a példámat.Megvártam míg becsavarja magát,majd hirtelen lendülettel kinyitottam az ajtót.
-Világos drágám?-mutattam az egymás hegyén hátán heverő kis csapatra.
-Látod te barom megmondtam,hogy nem lesz jó vége.-mondta Ash Tomnak miközben mászott ki a többiek közül.
-Nem is mondtál ilyet.-öltötte ki nyelvét Tom.
-Ahogy látom unalmasan telt az este emberek.-mondtam.-De Tomról és Ashleyről még eltudom képzelni hogy unatkoztak ,de Max és Renee?Ja meg persze Siváék.
-Elmondom neked hogy mi még mindig az ágyban lennénk ha Reneenek nem kell pisilnie.-panaszkodott Max.
-Helyesbítek.Inkább egymásban.-gúnyolódott Tom.
-Mi pedig felkeltünk arra ahogy Tom és Ash röhögnek.-mentegetőzött Nareesha.
-Jó nekem édes mindegy ki hogyan jött ide,de most mindenki vissza a szobájába.-jelentettem ki.-Ja és még valami:A szobánkat messziről elkerülni.Értve?
-Értettük.-mondták egyszerre.
Megvártam ameddig mindenki beballag a szobájába,majd visszatértem drága barátom karjai közé.

*Ashley szemszög*
-Thomas Anthony Parker!Rémelem tudod,hogy baromira mérges vagyok rád?!-förmedtem rá.
-Ashley Clarks van fogalmad róla mennyire tudom?!
-Most ezzel nem tudsz meghatni.Miattad holnap reggel hulla fáradt leszek,mert 6-kor kelek.
-Minek olyan korán?
-Mert valakinek meg kell sütni Roxi szülinapos reggelijét.
-Értem.Jó még egyszer nem fordul elő hogy ilyen hülyeséget találok ki.
-Előfog.De most inkább aludj.
-Értettem hölgyem.

A hatórai kelés sosem lesz a kedvencem.Főleg egy hosszú éjszaka után végképp nem.Felkaptam magamra valamit ami nem pizsama és kényelmes,majd letipegtem a lépcsőn.Nekiláttam a sütésnek,de rájöttem ,hogy az ajándékot is be kell csomagolnom.Lehet el kéne gondolkodnom,mielőtt bevállalok valamit.

Kilencre pont elkészültem mindennel.Az ajándék becsomagolva,a reggeli pedig tökéletes.Hatalmas mosollyal az arcomon indultam el felfelé.
-Boldog Szülinapot!-lépetem be a szobába,amitől Nathtan nem igazán volt feldobva.
-De drága vagy életem.-mosolygott Roxi.-Ezt mind nekem csináltad?
-Bizony ám.
-Aj mért kellett ilyen korán kelteni minket?-mondta Nathtan fájdalmas arccal.
-Azért mert a barátnődnek szülinapja van.-oktattam ki.
-Neki igen,de nekem nem és most miattad kénytelen vagyok felkelni.
-Jaj sajnálom.Nyugalom holnap nekem van a szülinapom.-nevettem.
-Nagyon boldog vagyok.-mondta már a fürdőajtóból.
Roxival végignéztük ahogy kicsámpázik a szobából majd egy nagyot röhögtünk rajta.
-És a reggeli még nem minden.-hátranyúltam és kihúztam a hátam mögül a színes papírba csomagolt dobozt.-Az első szülinapos ajándék.
-Istenem Ashley nem kellett volna.-mondta könnyekkel küszködve.
-De igen!Na gyerünk kibontani.
-Basszus te nagyon hülye vagy.Megvetted azt a Gucci cipőt amit három hónapja kinéztem magamnak?!Baromi drága volt.
-Tudom.De hát nem minden nap lesz az ember 19 éves.
-Köszönöm.Ide adnád a telefonom muszáj kiposztolnom twitterre.
Engedelmeskedtem a kérésnek és odaadtam a készüléket.
@RoxanneWest:A világ legeslegjobb szülinapi ajándéka.Köszönöm @Ash_Clarks.

-Na most magadra hagylak mert és visszafekszem aludni mert hatkor keltem.Még egyszer boldog szülinapot.-megöleltem majd visszamentem a szobánkba Tom mellé.

*Roxanne szemszög*
Még soha nem volt ilyen boldog reggelem.Ashley tipikus az a lány aki a legrosszabb napod is fantasztikussá tudja varázsolni.Megittam a maradék egy korty tejeskávém és csatlakoztam Nathanhez a fürdőben.
-Bocsi bejöhetek fogat mosni?-nyitottam be lassan az ajtót.
-Persze.Amúgy úgy készülj hogy elmegyünk.
-Kicsoda?
-Hát mi.Te meg én.Ez lesz a szülinapi ajándékod.Vagyis nem az hogy elmegyünk hanem majd ott meglátod.
-Értettem.Megyek is és öltözök.
Gyorsan kiöblítettem a számat és elrohantam készülődni.Feltettem a leghétköznapibb sminket,és egy normális göncöt. Megvártam míg Nathan is elkészül majd kézen fogva elindultunk.

Ismét egy nagy bevásárlóközpontban kötöttünk ki.De most az első állomás egy Cannon  kereskedés volt.
-Tudom hogy nagyon régóta vágysz egy full extrás Cannon fényképezőgépre és mivel én nem tudom melyik fajta tetszik ezért gondoltam hogy együtt vegyük meg.
-Nathan!Tényleg teljesen felesleges ekkora összeget rám költeni.Komolyan.
-De igen muszáj!Ne kelljen erőszakkal beráncigálnom magát hölgyem.
Kicsit makacsul de a végén beleegyeztem.Nem vagyok hozzászokva hogy ennyire nagy ajándékot kapjak.Nem olyan családban nőttem fel ahol ezt az úgymond "luxust" megengedhettük magunknak.De ahogy reggel is mondta drága barátosőm:"Nem minden nap lesz az ember 19.éves." Egy viszonylag szép lány ült a pult mögött és szorgalmasan gépelt.Mikor meglátott minket minden munkát félbehagyva a segítségünkre sietett.Kiválasztottuk a megfelelő gépet majd Nathan fizetett majd távoztunk.
-Köszönöm köszönöm köszönöm.Te vagy a világ leges legjobb pasija.-átöleltem a nyakát és hálámat a szájába leheltem.
-Neked bármit.És most gyere mert ez nem minden.
-Basszus ha te ekkora ajándékokkal lepsz meg akkor én mit adok majd neked?
Ezen csak mosolygott és maga után húzott.A második meglepetés egy mexikói étterem volt.Nathan úgy ismer mint a tenyerét.Tudta hogy imádom taco-t és ezért hozott ide.Leültünk az egyik szabad asztalhoz ,és pár perc múlva a pincér már ott állt mellettünk.Én nachost rendeltem Nath pedig tacot. Míg vártuk a kaját posztoltam Twitterre egy képet hogy mindenki tudja,ez életem legjobb szülinapja.
@RoxanneWest:Örömmel jelentem ki hogy ez életem legjobb szülinapja.És hogy az én birtokomban van a világ legjobb pasija.Imádlak @NathanTheWanted.

A telefonom babrálgatása közben meghozták a rendelést.Mint aki egy éve nem evett úgy estem neki a nachosomnak. Nathannek sikerült is lekapnia ahogy éppen tömöm a fejem és a lehető legidiótábban vigyorgok.Remélem hogy nem szokik rá ő is úgy mint Tom hogy folyton fotózgat.De természetesen a kép egyből felkerült Nath twitterére.
@NathanTheWanted: Boldog szülinapot @RoxanneWest.Ja és persze jó étvágyat.:DD

Gondoltam hogy a legszarabb kép ma fog készülni rólam.Miután degeszre ettük magunkat,fizettünk és hazaindultunk.

Otthon mindenkitől megkaptam a Boldog szülinapot szöveget vagy ezerszer.Örülök hogy nem lett egy hatalmas nagy meglepetésbuli csapva mert nem rajgongom az ilyenért.Természetesen szeretek bulizni meg inni jó sokat de ez csak kivételes alkalmakkor.Fel szenvedtem magam a lépcsőn és úgy döntöttem az egész délutánt a szobában fogom tölteni és azon gondolkodom mit is kéne adnom Ashleynek mivel neki holnap van a szülinapja...














4 megjegyzés:

  1. nagyon köszönöm!<3 nagyon nagyon nagyon szeretlek.<3 nagyon tetszik.<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett.! kövit <3 (:

    VálaszTörlés
  3. Ma lesz uj resz megigerem!:) es koszonom hogy osszehoztatok a harom komit!:))<3

    VálaszTörlés