2012. október 24., szerda

Furcsa találkozás

9.fejezet
Sötét volt ezért nem láttam túl jól az arcát.De kis idő múlva lehajtotta kapucniját és megláttam ki is az.Tom volt.
-Ööö szia.Te meg mit keresel erre fele?-kérdeztem zavartan.
-Ugye nem ijesztettelek meg?
-Hát ami azt illeti eléggé megleptél.Nem számítottam rád.-mosolyogtam.
-Ne haragudj csak amikor megláttalak nem hagyhattam ki hogy ne jöjjek utánad.-mondta kisfiús mosollyal az arcán.
-Semmi baj.Örülök.Aranyos vagy hogy utánam jöttél de nekem sajnos mennem kell.A számom még mindig tudod ha beszélni szeretnél akármikor hívhatsz.
-Rendben hívni foglak az biztos.Még egy utolsó kérdés és már mehetsz is.Hol dolgozol?-érdeklődött.
-A Sarbucksban dolgozom minden nap 2-ig.De megyek is ne haragudj további szép estét szia.
-Most már az lesz.Helló szöszi.
Amikor beértem a házba drága barátnőm a TV előtt punnyadt.Már nem volt semmi erőm elmesélni neki mi történt velem hazafele úgy gondoltam holnap majd elmesélem neki.Gyorsan összeütöttem valamit vacsira mert már kopogott a szemem az éhségtől.A bundáskenyér mellett döntöttünk.Megkajáltunk és mivel én főztem Roxi mosogatott.Korán felmentünk aludni mert holnap meló volt és nem túl szerencsés elkésni.Letusoltam és már aludtam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése