2012. október 24., szerda

Fontos a jó benyomás

10.fejezet.
8:05-öt ütött az óra.Valahogy megpróbáltam kikapcsolni de nem igazán akarta  abbahagyni a csörgést.Erőt vettem magamon és felkeltem.Letusoltam,felöltöztem majd mentem a konyhába reggelizni ahol összetalálkoztam Roxival.
-Jó reggelt aranyom.-üdvözöltem
-Neked is.Na kész vagy? Indulhatunk?-kérdezte.
-Aha.-mondtam a táskámért nyúlva.
-Biztos kényelmes lesz ez a hatalmas magassarkú egész napra?-mutatott a cipőmre.
-Fontos a jó benyomás és egyébként is ez a cipő megy a ruhámhoz.-oktattam ki.
-Hát te tudod.-mondta miközben az ajtót zárta.
Amikor megérkeztünk még üres volt a kávézó.
-Sziasztok.-szólalt meg egy hang a pult mögül.-biztosan ti vagytok az új alkalmazottak?!Én Scarlett vagyok és ti?
-Szia.Én Ashley vagyok ő pedig itt Roxi.-mutattam be magunkat.
-Gyertek elmagyarázok mindent és utána már nyitunk is.
Roxi vágta amit Scarlett mondott mivel ő már régebben dolgozott ilyesmi helyen.Én szinte matekórán éreztem magam.
-Minden világos?-kérdezte Scarlett.
-Ööö ja.-nyögtem.
-Te neked is világos Roxi?
-Igen persze.-mosolygott.
-Rendben akkor én most megyek is ha kellek a  számom tudjátok hívjatok nyugodtan.-majd ki is ment.
Kilenckor ki is nyitottunk és már jöttek a vendégek.Roxi vette fel a rendeléseket én pedig kihordtam azokat.Már dél lehetett amikor egy fiúcsapat állított be.Leültek a pultal szembeni asztalhoz majd az egyik sapkás srác jött leadni a rendelésüket.
-Szia mit adhatok?-kérdezte Roxi rutinosan.
-Helló!Három jegeskávét,két kólát és egy forrócsokit szeretnék.
-Más valamit?
-Nem köszi.Amúgy Nathan vagyok.-mutatkozott be Roxinak.-és téged hogy hívnak szép szemű lány?-mosolygott rá.
Ennél a pillanatnál leesett hogy ki is ez a fiúbanda.A The Wanted volt.
-É..é..é..én-dadogta.
-Roxinak hívják-segítettem ki.-Hamarosan viszem a rendeléseteket.-mosolyogtam.
-Örültem Roxi.És neked is szöszi.-majd elment a helyükre.
Arra gondoltam hirtelen hogyha a The Wanted itt van akkor Tom is köztük van.
-Uramisten ezt te is láttad Ash??-mondta almapiros arcal.
-Igen szívem itt voltam melletted.-mondtam miközben a turmixal ügyködtem-inkább segíts az olvadozás helyett ezzel a turmixal.
-Jól van jövök.
Mikor már Roxi az italokat tette a tálcára azon gondolkodtam hogy nem véletlen hogy most itt vannak.Arra gondoltam hogy Tom ügyködött hogy pont ma pont ide jöjjenek.Már majdnem ott voltam az asztaluknál amikor megláttam Tomot aki rámkacsintott én meg a zavartságtól elvesztettem az egyensúlyom(megjegyzem még mindig a 10 centis magassarkúmba voltam)és az tálca tartalma a nyakukba landolt.
-Jézusom!!! Annyira sajnálom.Most csinálok ilyet először-magyarázkodtam-és nem könnyű ebben a cipőben   járni.
-Tessék itt van pár törölköző-sietett oda Roxi.
-Srácok az ügyetlen szöszi Ashley-mutatott be Tom.-sajnos a te nevedet nem tudom-fordult Roxihoz.
-Roxinak hívják.-jelentette be Nathan aki éppen a kabátját törölgette.
-Na ahogy látom akkor ti már ismeritek egymást-mondta egy srác aki segített összeszedni a poharakat.-egyébként Max vagyok.-mutatkozott be.
-Én Jay vagyok ő pedig itt Siva-mondta.
-Hali mindenkinek-mondtuk egyszerre barátnőmmel.
-Na ha már igy egymásba botlottunk-nevetett Tom-lenne kedvetek délután valamihez?
-Naná!Kettő után szabadok vagyunk.-mondta Roxi.
-Pompás.Akkor háromkor a parkban?-kérdezte Max.
-Nekünk megfelel-mondtam majd összeszedtem a fiúktól a törölközőket.
-Szuper akkor ott találkozunk.Ne késsetek mert azt nagyon nem szeretjük-mondta nevetve Siva.-most mennünk kell később találkozunk sziasztok.-majd kimentek.
Mi csak ott álltunk és felse fogtuk mi történt.
-Mi volt ez a felfordulás.-lépett be az ajtón Scarlett-Hahó!Hallotok engem?
-Mivan?Bocsi igen csak most éltünk át egy kisebb sokkot.-mondta Roxi.
-Értem.Takarítsatok össze és utána mehettek is.Kivételesen jó napom van úgyhogy elengedlek titeket.Most megyek is egy megbeszélésre.Ja és ha végeztetek zárjatok be.Puszi.
-Puszi.-mondtuk kórusba.
Gyorsan összetakarítottunk és rohantunk haza készülődni a találkozásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése