2012. október 30., kedd

Izgalmas focimeccs nézés

Minimum 1-2 kommentet kérek különben nem lesz több rész.!!!


15.fejezet
-Te kopogj.
-Nem.Te kopogj!
-Nem.Te!
-Nem.Te!-vitatkoztunk Roxival a The Wanted háza előtt.
-Majd én döntök!Egyikőtök sem kopog mivel már kinyitottam az ajtót.-nevetett ránk Max-gyertek be.
Mikor beléptünk egy óriási nappali tárult elénk.Olyan volt mintha egy modern palotába léptünk volna be.A nappali közepén kör alakban fotelek voltak besüllyesztve és innen nyílott a konyha az étkező meg a lépcső az emeletre.
-Ahogy látom nagyon tetszik a pasilak.-szaladt le a lépcsőn Siva és adott mindkettőnknek két-két puszit.
-Hát ami azt illeti ti sem néztek ki rosszul.-jelent meg Nathan és adott Roxinak egy szájrapuszit mire mi csak HUHU-ztunk.
-Köszönjük szépen a dicséretet és egyébként én is szeretnék kérni köszönés képpen két puszit.-vágtam be az ál durcát.
-Jól van te is kapsz!-nevetet Nath.
-Nahát az ügyetlen szöszi meg a barátnője.-köszöntött minket hatalmas vigyorral az arcán Jay.-Tom még odafent ügyködik mert sikerült eltörnie a lámpáját.Ne kérdezd hogyan jött össze neki mert én sem tudom.
-Véletlen volt és amúgy se szerettem.-csatlakozott hozzánk végül Tom.-Hamarosan kezdődik a meccs szóval szerintem induljunk leülni.
Nem kellett kétszer mondani mindenki szaladt hogy a legjobb helyet tudja kisajátítani magának.Balról jobbra haladva Max > Jay > Nathan > Roxi >Siva >Tom  > és én ültünk le.Páronként elosztottuk az italokat meg a popcornokat és el kezdtük a meccsnézést.A félidőnél meguntuk majd Siva előállt azzal az ötlettel hogy mi lenne ha felelsz vagy merszeznénk.Mindannyian benne voltunk így hát kerestünk egy üres üveget és játszani kezdtünk.Elsőként Max pörgetett aki hatalmas szerencsétlenségemre engem pörgetett ki.
-Szóval Ashley! Felelsz vagy mersz?
-Tudom hogy még megbánom de merek.
-Csodálatos.A feladatod az lesz hogy kikel menned a ház elé és az első ember aki jön azt kell neki mondanod hogy elnézést nem látta a flamingómat , kb 120 cm és piros papucsot visel.
Mindenki hatalmas nevetésben tört ki és hát nekem nem volt más választásom tehát megcsináltam.Felálltam és kimentem a ház elé.Pár perc múlva egy öreg néni jött arra és egész kedvesnek nézett ki.Oda mentem hozzá és elkezdtem neki mondani a szövegemet.
-Csókolom!Nem látta véletlenül a flamingómat?120 centi és egy piros papucsot visel.-mutogattam mire a néni nagy szemekkel nézett rám.
-De igen aranyos.Három utcával lejjebb jött velem szemben.De mivel ilyen aranyos vagy hogy így szereted az állatodat adok neked egy csokikát.-nyomott kezembe egy Snikerst.
-Nagyon szépen köszönöm.-indultam el befele mikor megláttam hogy a többiek az ablakból néznek és szakadnak a röhögéstől.Győzedelmesen mutattam fel a csokimat majd bementem.-Na ki a király?! Még egy csokit is kaptam.-dicsekedtem.
-Hát igen az én barátnőm.-mondta Roxi.-Na te jössz.Pörgess.
Megpörgettem az üveget ami Tomra mutatott.
-Nahát.Kedves Tom.Felelsz vagy mersz?-néztem rá komoly fejet vágva.
-Nem hiszem hogy jól járnék ha mernék szóval felelek.-nevetett.
-Oké.Ha lenne egy legjobb lány barátod és már ovi óta ismernétek egymást és te bevallod neki hogy már nagyon rég óta többet érzel mint barátság de a lány egyenlőre nem szeretne semmi többet barátságnál.Te ennek ellenére küzdesz érte?
Kérdésem végénél belenézett a szemembe majd kacsintott egyet.
-Szerintem erre minden férfinak igennel kell válaszolnia.
-Nos fiúk egyet értetek Tommal?-kérdezte Roxi a többiektől mire mindegyik helyeselt.
Folytattuk a játékot és mint minden ilyen játékban előjöttek a szexel meg az első csókokkal való kérdések.Nagyon érdekes és vicces dolgokat tudtunk meg egymásról.Körülbelül hajnali három lehetett amikor Nathan és Roxi kijelentették hogy ők álmosak és felmennek aludni és mi pedig követtük őket.Mivel nem úgy készültem hogy ott alszunk Tom adott egy pólót meg egy melegítőt és mellé egy hatalmas jó éjt puszit a homlokomra.Nem beszéltünk igazából mert mind ketten hulla fáradtak voltunk tehát megfogta a kezem és aludtunk is.

2 megjegyzés: