2012. október 28., vasárnap

Takarítónő szerep


14.fejezet
-Roxi!Bocsi de már nem tudom magamban tartani.-szakítottam félbe.
-Micsodát?
-Azt hogy este Tommal nem tudtuk megállni hogy ne lessük meg a randitokat .Annyira Kíváncsiak voltunk rá és hát utánatok mentünk.
-Képesek voltatok komolyan utánunk jönni és végignézni mindent?-nevetett.
-Hát ja.Olyanok voltunk mint két szülő akik most engedték el a kicsi lányukat először randizni.De ugye nem baj?
-Dehogy baj.Még örülök is neki legalább tanúja voltál az első csóknak Nath-tel.-mosolygott.
Egész hamar beértünk a kávézóba mivel az egész utat végigbeszélgettük.De bent nem valami szép látvány fogadott minket.Minden asztal,szék fel volt borítva.A pulton a sütitartók eltörve borzalmas látvány volt.Scarlett csak állt a helység közepén mint egy szobor.
-Scarlett mi a fene történt itt?-kérdeztem.-Ugye nem az amire gondolok?
-Attól függ mire gondolsz?! Mert ha arra hogy hogyan lehettem akkor hülye hogy megengedem hogy az öcsém itt tartsa a szülinapi partiját akkor jól gondoltad.-fordult oda hozzám.
-De hát ekkora bulit hogyan hozott össze?Hányan lehettek ha ennyire lepusztították ezt a helyet?!-érdeklődött Roxi.
-Fogalmam sincsen.De ma nem nyithatunk ki.Kérni szeretnék egy szívességet.Ígérem kifizetem nektek pluszba ezt a napot csak segítsetek kitakarítani könyörgöm.
-Még jó hogy segítünk.Elszaladok a boltba pár gumikesztyűért meg egyébért és kezdhetjük is.-mondta Roxi és kiszaladt az ajtón.
Míg ő vásárolt mi Scarlett-el egy helyre tettük az asztalokat, székeket és összeszedtük a nagyobb hulladékokat.Fél óra múlva Roxi ott volt három szatyorral amiben tisztítószerek meg egyéb kellékek voltak.Reggel kilenctől délután kettőig egyhuzamban pucoltuk a kávézót.Kettőkor tartottunk végre egy kis szünetet.Én kimentem levegőzni és megnéztem hogy Tom keresett e mert le volt némítva a telefonom ezért nem hallottam ha keresnek.23 nem fogadott hívásom volt mind tőle.Gyorsan visszahívtam.
-Szia Tom bocsi hogy nem vettem fel csak le voltam némítva és nem hallottam hogy kerestél.
-Szia szöszikém.Semmi baj.Roxi átadta az üzenetem?-érdeklődött.
-Igen persze megkaptam.És te az én üzimet?
-Nem kaptam üzenetet.
-Pedig hagytam egy hangüzit.
-Majd akkor meghallgatom.Egyébként meg azt szeretném megérdeklődni hogy van e kedvetek Roxival átjönni hozzánk este?Foci meccs lesz és arra gondoltunk a srácokkal együtt is nézhetnénk.Persze ha szeretitek a focit?
-Még jó hogy szeretjük.Mi vagyunk a világ legnagyobb foci imádói.Csak akkor sok sörrel és popcornnal készüljetek mert azt szeretjük a legjobban fogyasztani meccs alatt.-nevettem.-És hány körül menjünk?
-Rendben meglesz.Hát a meccs az nyolckor kezdődik szóval ha gondoljátok jöhettek hétre is.
-Okés akkor hétre odamegyünk.És vigyünk még valamit?
-Magatokon kívül nem kell semmit.És még egy kérdés.Ugye Bolton Wanderers a kedvenc csapatod?
-Egyértelmű.Na meg persze az FCB.De most megyek majd hétkor kopogunk szia.
-Okés szia.
Bent elújságoltam Roxinak az esti program tervet aminek nagyon örült.Hatkor végre végeztünk mindennel és a Starbucks olyan tiszta volt mint újkorában.Összeszedtük a cuccainkat elköszöntünk Scarlett-től és mentünk haza.Otthon átöltöztünk kényelmesebb ruhába és sikerült tök véletlen össze öltöznünk.Roxin egy kékes-zöld kötött pulcsi,világos tengerkék nadrág meg egy ugyan olyan színű sál és egy zöld partimamusz volt.Rajtam egy átlagos farmer,fehér trikó ,szürke pulcsi,barna sállal meg partimamusszal.Mindketten felkontyoltuk a hajunkat és indultunk.

1 megjegyzés: