2012. október 26., péntek

Kémkedés Roxi után

12.fejezet
Szerencsére minden jól ment a mai nap.Reggel nem késtünk el a munkából és kivételesen nem öntöttem nyakon senkit.Hamar letelt a munkaidő így hát gondoltuk szánunk egy ki időt magunkra.Elmentünk egy helyes kis pizzázóba ahol megkajáltunk majd később hódoltunk szenvedélyünknek a vásárlásnak.
-Szerintem ezek elegendőek lesznek egy évig.-mondta  Roxi majd fejével a szatyorhegyre biccentett.
-Hidd el ahogy magunkat ismerem már holnap nyavalyogni fogunk hogy nincs mit felvennünk.
-Ijesztő hogy milyen jól ismersz.-mondta-Na menjünk mert még össze is kell készülnöm lassan megyek életem szerelmével randizni-nevetett.
-Rendben akkor húzzunk bele mert lassan hat óra lesz.-kocogtattam meg órám üvegét a körmömmel.
Mikor hazaestünk hatalmas szatyrainkkal Roxi rohant fürdeni és hajat mosni.Addig is én elővettem a sminkcuccokat meg a fodrászkellékeket és tárt karokkal vártam Roxit hogy kiszépítsük.Még jó hogy a ruháját megvettük mert legalább azzal nem kellett foglalkozni mit vegyen fel.Pár perc múlva törölközőbe csavarva jött be a szobába.Kis idő múlva el is készültünk és hagytam hogy felöltözzön addig én lementem a nappaliba.Nagy kopogással jött lefele és a ruha,a smink,a haj egyszerűen együtt csodaszép látvány volt.
-Csodálatos.-ámuldoztam-nem találok rád szavakat milyen csodaszép vagy.
-Hát akinek ilyen profi sminkese meg fodrásza van?!.Na megy persze ilyen jó barátnője..
-Óóó gyere ide te.-öleltem meg.-Nath nem üzent hogy mikor ér ide?
-De igen most küldött egy sms-t hogy hamarosan itt van.-amint befejezte már kopogtak is.-Ash nyisd ki légyszi mert fent hagytam a táskámat.
-Okés.KINYITOOM!!!-kiabáltam.
-Nahát milyen csinos ma este valaki?! Talán bálba készülsz?-mondta Nathan kötekedve mivel melegítő meg egy kinyúlt póló volt rajtam.-amúgy szia.
-Köszönöm köszönöm.Igen igen bálba megyek jelenleg.Helló-nevettem majd adtam neki egy baráti ölelést.-Roxi hamarosan jön csak felment a táskájáért.
-Itt vagyok jövök.-kiabálta a lépcső közepéről.
-Meseszép vagy Roxi-mondta Nath tátott szájjal.-Indulhatunk?
-Köszönöm.Te pedig igen csábító.-mosolygott.-persze.Ash majd hívlak ha jövök vigyázz magadra puszi.
-Rendben.Kellemes estét sziasztok.-csuktam be az ajtót.
Már egy órája volt annak hogy elmentek és én meg nagy unalmamban megkívántam a tejbegrízt.Előkaptam mindent ami kell és nekiálltam főzőcskézni.Majdnem kész voltam amikor a telefonom csörgésére lettem figyelmes.Tom hívott.
-Szia Tom mi újság?-kérdeztem.
-Hali Ashley!Semmi különös gondoltam felhívlak hogy mit csinálsz?
-Jelen pillanatban főzök aztán meg nem tudom mit fogok csinálni.Roxi nálkül eléggé unalmas.
-Hmm akkor az biztos finom lesz.Ja gondolom Nath-tel van?!Egész nap róla beszélt már a srácokkal azon voltunk hogy betapasztjuk a száját valamivel.
-Igen igen.Roxi is folyton róla beszélt.-mondtam.-és te mit csinálsz?
-Hát azon gondolkodom hogy ha bekopogok akkor beengedsz e?!
-Micsoda?Te komolyan ott álsz az ajtó előtt és képes vagy onnan felhívni??-lecsaptam a telefont és szaladtam az ajtóhoz.-miért nem kopogtál te buta???
-Hát féltem hogy tolakodásnak vennéd.Amúgy jó estét.-nyomott egy puszit az arcomra.
-Hidd el elsőre beengedtelek volna.-mosolyogtam-neked is gyere be.Bocsi a megjelenésemért de nem számítottam vendégre.-mutogattam a ruhámra.
-Így is jól nézel ki.És a házatok is eszméletlen.
-Köszönöm/köszönjük.Nem vagy éhes?Most lett kész a tejbegríz.
-De igen kérek mert már kilyukad a gyomrom olyan éhes vagyok.-simogatta pocakját.
Kaja közben annyira nevettetett hogy már az orromon jött ki az egész.Mikor befejeztük elmosogattam majd lehuppantam Tom mellé a kanapéra.
-Vajon most mit csinálhat Nath és Roxi?-hoztam fel kettőjüket.
-Nem tudom.De azt tudom hogy Nath hova vitte.A Rocness Street-en vagy egy étterem.-világosított fel.
-Az nincs is olyan messze.Mindig elmegyünk előtte amikor megyünk dolgozni.
-Van egy ötletem szöszi.Mivel mind ketten csak halálra unjuk magunkat ezért elmegyünk meglesni őket.Benne vagy?-pattant fel.
-Zseni vagy.Szaladok felkapok valamit és mehetünk.
Mindent ledobtam magamról ,felvettem egy farmert,egy bordó pulcsit,megy egy farmerkabátot és a Converse cipőmet.Bezártam az ajtót majd beszálltunk Tom kocsijába és mentünk kémkedni.Az étteremnél úgy parkoltunk le hogy pont lássuk őket.Szerencsénkre az egész étterem üvegből volt (legalábbis a falai).Éppen azon törtük a fejünket hogy Nathan megcsókolja e Roxit de nem kellett sok idő hogy megtudjuk.Alig hittem el amit láttam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése