2013. június 21., péntek

Díjacska no.2.

Nos mint azt a mai nap folyamán megtudtam,ha valaki két díjat kap kétszer kell kiraknia.Még ilyet!Még egyszer leírni 11 dolgot magadról,11 kérdést írni és egyéb.Macerás dolog,de ennyivel tartozom legjobb barátnőmnek és Csajsziii_1D nek.


Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4, Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam
1. régen kosárlabdáztam.
2.eléggé érzékeny típus vagyok.
3.gyűlölöm az unalmas embereket.
4.szeretem ha valaki pozitívan áll a dolgokhoz.
5.még nagyon RÉGEN szerelmes voltam Enrique Iglesiasba.
6.hatalmas TW fan vagyok,de ez egyértelmű:D
7.Három blogom van amiből egyre kettő díjat is kaptam:3
8.nem vagyok egy idegbajos ember,de ha valaki felidegesít annak vége van mint a botnak.
9.szeretnék egyszer eljutni Tomorrowland-re.
10.imádom a pörgős zenéket.
11.képes vagyok egy nap akár 10 filmet is megnézni.

11 válasz
1. Mióta és ki/mi miatt lettél TWFanmily? azt hiszem tavaly szeptember óta,és legjobb barátnőm miatt.
2. Ki és miért a kedvenced? Tom. mert nagyjából ugyan az a személyiségünk és mindig mindenből viccet csinál,imádom,hogy nem lehet vele komolyan beszélni még ha tényleg komoly a helyzet akkor sem.
3. Melyik a kedvenc TV műsorod? nem nagyon szoktam TV műsorokat nézni.vagyis szoktam csak nincsen kedvencem.
4. Van példaképed? Ha van akkor ki? Demi Lovato.
5. Melyik weblapot látogatod rendszeresen? Facebook,Blogger,We heart it.
6. Melyik az a film amit bármikor meg tudnál nézni? LOL (2009)
7. A hely ahová legszívesebben elutaznál? (értelmes kérdés lett..:)) Ibizaaaa*-*
8. Milyen nyelveket tanulsz? angol,lassan pedig spanyol.
9. Hány éves vagy? 14
10. Anyás vagy apás vagy? apukám sajnos nem nagyon vesz részt a mindennapjaimban mivel rengeteget dolgozik ezért inkább anyukám az aki közelebb áll hozzám.
11. Kedvenc TW, Lawson és Big Time Rush dal? Lawsontól még életemben egy dalt sem hallgattam szóval nincsen kedvencem, Big Time Rushtól úgyszintén,TWtól pedig az IFY.


11 kérdés
1.Hány blogot írsz jelenleg?
2.Mióta vagy TW/1D fan?
3.Mit szeretsz magadban?
4.Mi volt az eddigi legnagyobb hazugságod?
5.Alszol valamilyen plüssállattal?
6.Legnagyobb álmod?
7.Szeretnél fősulira menni?
8.Szereted a PLL-t?
9.Szeretni vagy szeretve lenni?
10.Boldog vagy most?
11.Ha lehetne egy kívánságod mi lenne az?
Akiknek küldöm
1.R.W
2.Lukácsi Bianka
3.Kovács Alexandra
4.Kovács Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése